Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ شاخص کیفیت هوا در ۴ شهر از خوزستان در وضعیت قرمز و ناسالم قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بر اساس اعلام مرکز کنترل و پایش محیط زیست امروز شاخص کیفیت هوا در کلان‌شهر اهواز با ثبت عدد 168، مسجد سلیمان با 164، سوسنگرد 161 و شادگان 154 در وضعیت قرمز و شهرهای ماهشهر با ثبت عدد 147، اندیمشک 146، دزفول 143و شوشتر 141 در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایستگاه پایش هوا واقع در منازل 200 دستگاه، با ثبت عدد 180، نادری و پاداد با 172 و مناطق حفاری و پست برق شماره 3 با ثبت عدد 165 در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه‌های سنی در روز دوشنبه ثبت شده است.

پدیده مه گرفتگی موجب کاهش شعاع دید در 12 شهر خوزستان شدبارش باران موجب قطع شدن مسیر ارتباطی استان‌های لرستان و خوزستان شدمه‌گرفتگی شدید شهرهای خوزستان را در بر گرفت + فیلم

کاهش فعالیت سامانه بارشی در خوزستان در ساعت‌های اخیر و استقرار جو پایدار موجب افزایش غلظت آلودگی هوا در شهرهای مختلف استان شده است.

میزان آلودگی شهرهای مختلف خوزستان که از هفته گذشته در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم قرار گرفته بود.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت قرمز ثبت عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۵۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه پردیس با شاخص ۱۷۳، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۸۷، باغستان شهریار با شاخص ۵۸، باقرشهر با شاخص ۶۶، پاسداران با شاخص ۵۸، پاکدشت با شاخص ۶۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۵۸، پیشوا با شاخص ۶۷، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۵۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۶۳، دانشگاه تهران با شاخص ۵۸، دماوند با شاخص ۷۳، رباط‌کریم با شاخص ۶۴، ژئوفیزیک با شاخص ۵۳، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۵۲، سلامت با شاخص ۷۷، شریف منطقه دو با شاخص ۶۴، در موقعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۵۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۷۱، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۵۸، لواسانات با شاخص ۵۲، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۱، ملارد با شاخص ۶۴، منطقه ۱۵ با شاخص ۵۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۱، ورامین با شاخص ۵۷ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۶۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۲۷، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۰، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۳۵، امام خمینی با شاخص ۲۸، پارک رازی با شاخص ۴۱، پونک با شاخص ۵۰، چشمه با شاخص ۳۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۴، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۳۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۲۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۴۶، قرچک با شاخص ۳۱، در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 739854

دیگر خبرها

  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «پاک»
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • هوای تهران در وضعیت «پاک»
  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول