Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی ها از ابتدای هفته جاری تقویت شده است و این بارشها در مناطق جنوبی و مرکزی استان شدت بیشتری دارد.

وی با اشاره به میزان بارندگی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی بیان کرد: ایستگاههای هواشناسی و باران سنجی استان در بوکان ۳۵، شاهین‌دژ ۳۰، سردشت ۲۷، اشنویه ۳۳، نقده ۳۳ و ارومیه ۹ میلیمتر بارندگی ثبت کرده اند که بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: شهرستان چالدران با دمای منفی ۱۳ درجه و پلدشت با دمای مثبت سه درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای استان ثبت شده و دمای ارومیه منفی هفت درجه سانتی گراد بوده است.

صابری افزود: هوای استان روز سه شنبه آرام توام با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش بینی می شود اما از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری در استان فعال می شود که موجب بارش برف و وزش باد می شود.

وی با اشاره به کاهش محسوس دما در استان به میزان پنج تا ۱۰ درجه سانتی گراد ادامه داد: بارش متناوب برف و برودت هوا تا روز پنجشنبه ادامه دارد و لازم است تا شهروندان، کوهنوردان و رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در یک هفته گذشته شاهد بارش برف و باران بود این بارشها در مناطق کوهستانی و مرتفع و جاده ها همراه با کولاک برف است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی چالدران ارومیه بارش برف سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی چالدران ارومیه آذربایجان غربی چالدران ارومیه بارش برف سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم بارندگی‌ها تا صبح جمعه در استان خبر داد و گفت: هوا نیز سردتر خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشتیبابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. در 24 ساعت گذشته سربیشه با 7 درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با 35 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

زارعی بیان کرد : تغییرات دمایی در مرکز استان بین 26 درجه سلسیوس و 11 درجه سلسیوس بوده است. دمای هوا تا صبح جمعه نیز روند کاهشی داشته و هوا سردتر خواهد شد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • اوج بارندگی در این شهرها و استان ها در این هفته | روزهای پربارش در انتظار کشور