Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - راشکی گفت:  پارک بانوان در ادوار گذشته شورا در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر دوره ششم شورای اسلامی شهر زاهدان مراحل نهایی فاز اول آن رو به اتمام است.

او گفت: مساحت این مجموعه ۵۲۰۰۰ متر مربع است و مساحت اجرایی فاز اول ۲۸۰۰۰ متر مربع می‌باشد که در حال حاضر نخاله برداری ۲۳۰۰۰ متر مکعب، ۳/۵ کیلومتر جدولگذاری، حدود ۷۰۰۰ متر مربع کف پوش، حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای سبز همچنین ۵۰۰۰ متر مربع پارکینگ و ۶۰ متر مربع سرویس بهداشتی، حدود ۲۵۰۰ متر مربع زمین ورزشی شامل: والیبال ساحلی، محل بازی کودکان اجرا و حدود ۳۰۰۰ اصله درخت،۴۰ عدد پایه چراغ روشنایی و ۲ عدد برج نوری ۲۵ متری اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک بانوان شهرداری زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود

 حسن دهمرده در دیدار نوروزی با دهیاران و مدیران شهرستان زهک اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه راهبرد دولت در سال جدید را تبیین نمودند و اولویت اول دولت در سال جدید نیز مساله تولید خواهد بود و در این خصوص همه ظرفیت ها را بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: سمینار فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان زهک را با حضور سیستانیان مقیم تهران، مشهد، زاهدان به زودی برگزار خواهد شد و دهیاران نیز مکلف شدند در قالب طرح هر روستا یک واحد تولیدی متناسب با ظرفیت های روستای خودشان با نگاه به مشاغل کم آب، واحدهای تولیدی را راه اندازی کنند.

فرماندار زهک تصریح کرد: مشوق هایی از قبیل واگذاری زمین رایگان، تسهیلات ارزان قیمت و تکمیل زنجیره نیز از برنامه های دولت برای ایجاد جهش تولید در سالجاری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • 41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد