Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:57:22 GMT

عصبانی، خسته و کلافه؛ جدایی قطعی امباپه از PSG

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۵۶۳۹

عصبانی، خسته و کلافه؛ جدایی قطعی امباپه از PSG

در جریان بازی پی اس جی و برست اتفاقی رخ داد که حکایت از دلزدگی کیلیان امباپه از لوشامپیونا داشت.

به گزارش "ورزش سه"،تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شنبه شب در چارچوب هفته بیست و یکم لوشامپیونه و در ورزشگاه پارک ده پرنس میزبان برست بود و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو بردارد. کیلیان امباپه در دقیقه 32 و تیلو کرر در دقیقه 53 موفق شدند گل‌های تیم خود را به ثمر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی به دلیل ابتلا به کرونا و نیمار به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند.

 

 

 

 

درغیاب این دو فوق ستاره بازهم این امباپه بود که برای پی اس جی درخشید در حالی که دیگر چیزی تا اتمام قراردادش نمانده و همه چیز حاکی از آن است که او به رئال مادرید خواهد رفت ولی پاری‌سن‌ژرمن که نمی‌خواهد کیلیان امباپه را از دست بدهد، قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد داده است.

بر اساس ادعای سایت فوت مرکاتو فرانسه؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تازه‌ترین تلاش خود، پیشنهادی دو ساله به امباپه 23 ساله داده و در تلاش است تا با تمدید قرارداد این بازیکن مانع پیوستن او به رئال مادرید شود. طبق گزارش این رسانه فرانسوی؛ کیلیان فصد ندارد تا پیش از پایان فصل جاری در خصوص آینده حرفه‌ای خود تصمیم‌گیری کند.

 

 

 

 

باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن امباپه به PSG داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد. رئالی‌ها که در آخرین تلاش خود پیشنهادی 200 میلیون یورویی به پاریسی‌ها دادند، حالا می‌توانند با این ستاره فرانسوی به طور قانونی وارد مذاکره شوند و پیش‌قرارداد امضا کنند تا او را در تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

 

 

 

 

در جریان بازی برابر برست اما اتفاقی رخ داد که نشان داد امباپه دیگر تمایل خود برای بازی در لیگ فرانسه را از دست داده است. دقیقه 34 بازی بود که رونال پیر گابریل داور بازی به کیلیان امباپه کارت زرد نشان داد تا باعث خشم ستاره فرانسوی شود.

امباپه که کارت زرد را باور نداشت، با عصبانیت فریا زد:« این صحنه چطور کارت زرد داشت؟ چنین چیزی چطور ممکن است؟ تو اصلا داوری بلد نیستی. در این لیگ همیشه شرایط اینطور است. همیشه همین اتفاقات تکراری... تو دقیقا کنار ما بودی و چطور توانستی به من کارت بدهی؟»

 

 

 

 

در واکنش به این عصبانیت شدید امباپه، جبرئیل سیسه ستاره سابق لیورپول و تیم ملی فرانسه به "Le10Sport" گفت:« مشخص است که امباپه انگیزه اش برای بازی در لوشامپیونا را از دست داده و می خواهد برود. رویای او رئال است و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد این شانس را دارد تا به آرزویش برسد.

پیشنهاد قرارداد کوتاه مدت پی اس جی به کیلیان؟ اگر پی اس جی قصد حفظ او را دارد، چرا قرارداد کوتاه مدت؟  این مرا آزار می دهد چرا که دوست دارم کیلیان طولانی مدت در پی اس جی بماند. فکرهم نمی کنم کیلیان این پیشنهاد را قبول کند و معقدم جدا خواهد شد.»

 

امباپه فصل جاری در 27 بازی توانسته 19 گل به ثمر برساند و ستاره اول تیمش تا به اینجای فصل است. او کمتر از یک ماه دیگر باید در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پی اس جی را برابر رئال همراهی کند و امید اول پاریسی ها خواهد بود.

 

 

 

رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود