Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز دوشنبه پرسپولیس به مصاف ذوب آهن رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵:۳۰ و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد، وحید امیری (۳۵) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

نیمه نخست این بازی موقعیت گل زیادی نداشت و تنها این تیم پرسپولیس بود که دو بار دروازه ذوب آهن را تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۵ ضربه سر مهدی عبدی مهاجم سرخپوشان با اختلاف کم از بالای دروازه ذوب آهن به اوت رفت. در دقیقه ۳۱ هم شوت محکم سیامک نعمتی توسط حبیب فرعباسی دروازه بان ذوب آهن مهار شد.

در نهایت این وحید امیری بود که در دقیقه ۳۵ با یک شوت محکم از روی خط محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه ذوب آهن رساند تا پرسپولیس برنده به رختکن برود.

کد خبر 5402173

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام حذفی وحید امیری تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد سردار آزمون حذف استقلال و پرسپولیس جام حذفی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران فوتسال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند