Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده موسیقی کشورمان گفت: در عرصه موسیقی ماندگاری بسیار سخت‌تر است اما متاسفانه می‌بینیم خوانندگانی که کلا چند ماه است وارد این عرصه شده‌اند به واسطه هزینه بسیاری که در تبلیغات انجام می‌دهند گاها با یک تک آهنگ معروف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سعید ترابی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفتگویی با برنا با اشاره بر موضوع ورود جوانان به عرصه موسیقی؛ بیان کرد: از نگاه من ورود جوانان به دلیل فضای بسیار زیبایی است که موسیقی ما دارد، ویترین این فضا دنیایی پر از هیجان، شهرت، تجملات، ثروت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است؛ جوان به این موضوعات توجه می‌کند و این را می‌بیند که یک خواننده به نام که به کنسرت رسیده است به موارد مختلفی از جمله کنسرت‌های مختلف در شهرستان‌ها، لباس‌های متنوع، مطبوعات، شهرت و... رسیده است.

او ادامه داد: جوان پس از اینکه موارد فوق را در یک خواننده می‌بیند، راغب می‎شود این مسیر را به هر طریقی دنبال کند و به این مهم برسد؛ در طول این مسیر داشتن استعداد هم مهم نیست چراکه بخشی از آن با پول حل می‌شود و بخش دیگری با رابطه. این اتفاقات باعث شده است که جوانان بسیار زیادی به سمت خوانندگی روی بیاورند و در فضاهای مختلف روزانه 40 تا 50 خواننده جدید به عرصه موسیقی معرفی می‌شود و توجهی به موضوع صدا و سبک و... نمی‎شود، این موضوع بزرگترین مشکل برای موسیقی کشورمان است.

ترابی بیان کرد: یک خواننده اگر درست کار کرده باشد، سال‌ها درس خوانده، آموزش دیده و برای رسیدن به اهداف خود زحمت کشیده و به جایگاهی رسیده است که شاید به تعداد انگشتان دست باشد. امروزه ما بالا 5 هزار خواننده داریم اما به تعداد انگشتان دست خواننده‌ای داریم که کنسرت‌های عالی برگزار می‌نمایند. اینکه حجم بسیار زیادی خواننده در این عرصه فعالیت می‌کنند اما خروجی یک خروجی نامناسب و بسیار پایین است، مشکل بزرگی است که باید حل شود و عده‌ای در این راه بلاتکلیف، افسرده و یا سرخورده خواهند شد.

خواننده موزیک ویدئو دعوت با اشاره بر تبلیغات برخی از آموزشگاه‌های خوانندگی مبنی بر یادگیری سریع خوانندگی، عنوان کرد: در تمام دنیا این اتفاق مرسوم است که ارگان‌ها و آموزشگاه‌ها برای کار خود تبلیغ کنند، در کشورما نیز این اتفاق برای آموزشگاه‌های مختلف هنری رخ می‌دهد اما آنچه از نگاه من مهم است، ماندگاری است؛ بدون شک بازیگری که سالها در عرصه تئاتر فعالیت نموده است بسیار ماندگار تر از بازیگر خوش سیمایی است که از طریق برخی از این آموزشگاه‌های به صورت چند روزه وارد این فضا می‌شود.

او ادامه داد: در عرصه موسیقی ماندگاری بسیار سخت‌تر است اما متاسفانه می‌بینیم خوانندگانی که کلا چند ماه است وارد این عرصه شده‌اند به واسطه هزینه بسیاری که در تبلیغات انجام می‌دهند گاها با یک تک آهنگ معروف می‌شود. البته در مقابل نیز ما خوانندگانی داشته‌ایم که پس از پخش گسترده آهنگ خود به دلیل عدم ادامه روند، نتوانستند حتی به کنسرت برسند و این یعنی فرد نتواسته خود را در دل مردم نگه دارد.

این هنرمند با تاکید براینکه رقابت در دنیای موسیقی سالم نیست اما گسترده است، خاطرنشان کرد: فضای بعد از معروف شدن آنقدر جذاب و زیباست که همگی سعی می‌کنند با بیشترین هزینه‌ها به آن برسند. ما خوشحال میشویم خواننده‌ها بواسطه زحمات خود و صدای خوب خود کنسرت برگزار کنند و به موفقیت‌های مختلفی هم برسند اما خب باید قبول کنیم که مقابل این موضوع نیز وجود دارد و دوستانی هستند که اسم خواننده روی آن‌ها است اما نمی‌توانند زنده بخوانند و این یعنی جایگاه فرد درست نیست.

او در پایان گفت: متاسفانه هفتاد درصد خواننده‌هایی که امروزه کنسرت برگزار می‌کنند و بلیط فروشی دارند درواقع خواننده نیستند و آهنگی را که مخاطب در ماشین از این فرد گوش می‌دهد با چیزی که فرد به صورت زنده میخواند زمین تا آسمان متفاوت است و قطعا این افراد ماندگار نخواهند بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا موسیقی پاپ زیبایی موسیقی پول تبلیغات تئاتر رقابت زمین موسیقی پاپ عرصه موسیقی آموزشگاه ها موسیقی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»

حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» مورد توجه حاضران و همشهریانش در کنسرت قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس شامگاه یکشنبه- ۲۶ فروردین ماه- با حضور در کنسرت لُری گروه «تال» به سرپرستی فرج علیپور حمایت همه جانبه خود را از همشهری‌هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

علیپور هنگام معرفی بیرانوند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: قهرمان لُرستان امشب در کنسرت «تال» است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.

فرج علیپور خواننده، نوازنده کمانچه و بداهه‌نواز موسیقی مقامی لرستان، خواننده و از مشاهیر موسیقی لرستان است که در این کنسرت با تک نوازی‌های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد از سوی دوستدارانش در سالن مواجه شد.

کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» به سپرستی فرج علیپور ۲۶ فروردین ماه سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و شبی شاد و پرانرژی را برای مخاطبان این سبک از موسیقی اقوام ایران ساخت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست
  • جنجال در کنسرت فرزاد فرزین؛ پخش صدای آقای خواننده در حین سکوت روی صحنه (فیلم)