Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان ️متاسفانه صبح امروز و به دنبال بارش شدید برف، بخشی از سقف ورودی بیمارستان بعثت سنندج فرو ریخت که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

 دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا به دنبال بروز حادثه در بیمارستان بعثت سنندج، خواستار بررسی هر چه سریعتر این موضوع و علت وقوع حادثه شد.  همچنین دکتر زارعی کوشا سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را موظف کرد که به صورت ویژه این حادثه را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم آمادگی همه ادارات و سازمان های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در هر شرایط زمانی و مکانی، عنوان کرد: جلوگیری از وقوع این گونه حوادث از سوی مدیران و مسئولان استان لازم و ضروری است.

وی ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی در این حادثه، بیان کرد: باید ضمن بررسی تمامی جوانب با هر گونه قصور احتمالی در جریان وقوع این حادثه برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان