Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شاگردان رسول خطیبی در حالی مقابل حریف اصفهانی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک صف‌آرایی کردند که در دیدار اخیرشان در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر به دلیل اشتباهات داوری با نتیجه تساوی بدون گل این تیم را متوقف کرده بودند و با انگیزه‌ای مضاعف برای شکست این تیم وارد میدان شدند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ابتدای بازی تاکتیک رو به جلو را در دستور کار خود قرار داد اما در دقیقه چهارم بازی روی یک غافلگیری فرشاد احمد زاده موفق شد اولین گل بازی را برای سپاهان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان خطیبی بعد از دریافت این گل نه تنها روحیه خود را از دست ندادند بلکه حملات گسترده‌ای را از جناحین روی خط ۱۸ حریف طراحی کردند تا اینکه در دقیقه ۳۷ مسابقه میلاد شیخ فخرالدینی موفق شد گل تساوی این بازی را برای آلومینیوم اراک به ثمر برساند.

بازیکنان آلومینیوم اراک بعد از به ثمر رساندن گل تساوی با روحیه‌ای مضاعف بازی رو به جلو و تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند اما با وجود حملات گسترده این تیم روی دروازه حریف، نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

هر ۲ تیم در نیمه دوم بازی نیز فرصت‌های بسیاری داشتند اما موفق به گلزنی نشدند و این بازی در ۹۰ دقیقه با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید و از آنجا که این مسابقه باید یک برنده داشته باشد؛ بازیکنان در ۲ نیمه ۱۵ دقیقه‌ای وقت اضافه نیز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند اما نتوانستند توپی از خط دروازه‌ها عبور دهند و در نهایت این مسابقه با همان نتیجه مساوی به پایان رسید و برای معرفی تیم برنده راهی ضیافت پنالتی‌ها شدند.

گئورگی گورستانی اولین ضربه پنالتی را برای سپاهان اصفهان و میثم مجیدی اولین ضربه پنالتی را برای آلومینیوم به گل تبدیل کردند.

حسین پور محمدی دروازه‌بان تیم آلومینیوم دومین ضربه پنالتی سپاهان که توسط حسین شهباززاده زده شد را دریافت کرد اما محمد امیدی فرد پنالتی خود را برای آلومینیوم اراک تبدیل به گل کرد تا تیم خود را در ضربات پنالتی از حریف جلو بیندازد.

سومین ضربه پنالتی سپاهان را دانیال اسماعیلی فر به هوا زد اما مصطفی احمدی موفق شد پنالتی خود را به گل تبدیل کند.

محمدرضا خلعتبری و نیما درودی چهارمین ضربه پنالتی را برای سپاهان و آلومینیوم را به گل تبدیل کردند و پنالتی پنجم سپاهان را امید نور افکن به گل تبدیل کرد اما حجت صدقی دروازه بان سپاهان موفق شد پنالتی میلاد شیخ فخرالدینی را به بیرون بزند تا در پنج پنالتی قانونی هر ۲ تیم مساوی شوند.

در نهایت کار به پنالتی ششم رسید سروش رفیعی برای سپاهان ضربه خود را به تیرک عمودی دروازه زد اما امید سینک پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا آلومینیوم اراک با نتیجه پنج بر چهار سپاهان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان صعود کند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی جام حذفی فوتبال آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی جام حذفی فوتبال اراک استان مرکزی جام حذفی فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک گل تبدیل برای سپاهان ضربه پنالتی موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان در جریان دربی اصفهان، محرم نویدکیا را روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

علی‌رغم اینکه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیمه‌دوم موفق شد روی اشتباه خط‌دفاعی ذوب‌آهن صاحب یک ضربه پنالتی شده و شهریار مغانلو که خودش پنالتی را گرفته بود با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرده و گل اول بازی را برای سپاهان به‌ثمر برساند، شعارهای هواداران این تیم علیه کادر فنی و مدیریتی ادامه پیدا کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان از محرم نویدکیا اسم بردند و نام سرمربی سابق و اسطوره‌شان را صدا زدند، هواداران سپاهان در بازی قبلی این تیم مقابل نساجی مازندران هم شعارهایی از این دست سر داده بودند و در دیدار امروز تیم‌شان هم به شعارهای منفی‌شان ادامه دادند.

کد خبر 745571

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند