Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در چارچوب دیدارهای  مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی در یک بازی برتر موفق شدند با نتیجه دوبر صفر به پیروزی برسند.

سرخ ها در این دیدار از همان ابتدای بازی میل زیادی به پیروزی داشتند و با پرس شدیدی که روی خط دفاع ذوب آهن انجام دادند، فرصت بازیسازی به شاگردان تارتار  ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول پرسپولیس چند موقعیت خوب گلزنی را توسط مهدی عبدی از دست داد تا اینکه در دقیقه ۳۵ این وحید امیری بود که با یک ضربه عالی از  روی خط ۱۸ قدم دروازه ذوب آهن را باز کرد.

در نیمه دوم باز هم این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که رو به بازی هجومی آوردند تا در این نیمه این مهدی عبدی باشد که ستاره سرخ ها لقب بگیرد.

در دقیقه ۶۶ مهاجم سرخ ها روی حرکت انفرادی احسان پهلوان و ارسال زیبای او با ضربه سری دقیق و تماشایی گل دوم  پرسپولیس را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و حرکت ترکیبی شاگردان یحیی گل محمدی در دقیقه ۷۶ باعث شد تا سرخ ها به گل سوم برسند.

در ادامه یحیی گل محمدی با انجام چند تعویض تلاش کرد تا شاگردانش بازی را اداره کنند. سرمربی سرخ ها در نیمه دوم از بازیکنان تاجیک تیمش هم رونمایی کرد تا این دو بازیکن بعد از نزدیک به ۳ ماه در ترکیب سرخ ها قرار بگیرند.

در نهایت سرخ ها با نتیجه ۳ بر صفر برابر تیم تارتار به برتری رسیدند تا پرسپولیس هم به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی صعود کند.

ترکیب ذوب‌آهن

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی

تعویض‌ها

ذوب‌آهن: امیر شبانی به جای امیرحسین صدقی (۴۶)/ عارف رستمی به جای رضا خالقی‌فر (۵۹)/ حسین ابراهیمی به جای سجاد دانایی (۵۹)/ علی خدادادی به جای آرمان قاسمی (۸۵)

پرسپولیس: وحدت هنانوف به جای فرشاد فرجی (۶۹)/ منوچهر صفروف به جای مهدی عبدی (۷۹)/ محمد عمری به جای سیدجلال حسینی (۸۵)/ علی نعمتی به جای مهدی ترابی (۸۵)

کد خبر 650780 برچسب‌ها خبر مهم جام حذفی فوتبال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم جام حذفی فوتبال باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی مهدی عبدی ذوب آهن سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی