Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:29:03 GMT

آغاز به کار نمایشگاه فرش دستباف در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۶۸۱۳

آغاز به کار نمایشگاه فرش دستباف در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار نمایشگاه استانی فرش دستباف و تابلوفرش در کرمانشاه خبر داد.

حامد وفاپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز (27 دی) در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد فعالیت خود را آغاز کرده و تا دوم بهمن ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت 15 تا 20 اعلام کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه فقط فروشندگان، بافندگان و تولیدکنندگان بومی استان حضور دارند و فرصتی فراهم شده تا بافندگان و کارگاه‌های استان بتوانند تولیدات خود را بدون واسطه عرضه کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، این نمایشگاه در قالب 60 غرفه دایر شده است.

وفاپور خاطرنشان کرد: در حاشیه نمایشگاه فرش دستباف، تعدادی از غرفه‌ها نیز به عرضه لوستر و ملزومات خانه اختصاص یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه فرش دستباف كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:  نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از دوم اردیبهشت تا ۴ اردیبهشت  امسال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال  در سطح استان آغاز شده است و مرحله دوم از سی ام اردیبهشت آغاز و تا  اول خرداد امسال۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نحوه اجرای طرح در سطح استان به اینصورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال بصورت خانه به خانه توسط تیم های عملیاتی انجام می شود.

در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر،واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند.


دیگر خبرها

  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار