Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با اشاره به موضوع انتصابات در لرستان، اظها کرد: همواره بر این اعتقاد بودم که دخالت نمایندگان در انتصابات کاری غلط است و هر چه زمان می‌گذرد، بر این نظر اصرار بیشتری دارم.

دخالت نمایندگان در انتصابات کاری غلط است

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون دخالت نماینده در انتصابات خلاف استقلال قوا است، وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شعارهای انتخاباتی قول انتصاب را به کسی نداده‌ام، گفت: به نظرم مجمع نمایندگان افرادی را به عنوان گزینه پیشنهادی به استاندار معرفی کند که البته در دولت اخیر تصمیم گرفتم که در مجمع نمایندگان استان دخالت و حضوری نداشته باشم.

برخی از قوانین فسادخیز هستند

ویسکرمی در خصوص فساد اداری بیان داشت: یک سری از قوانین فسادخیز هستند که در این زمینه قانون باید اصلاح شود، قانون گزینش کشور از جمله این قوانین است که نیازمند تصحیح است.

وی تصریح کرد: اجازه دهیم که یک مقدار بگذرد و دولت مستقر شود تا با ارزیابی درست مدیران، عزل و نصب‌ها انجام شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مستندات بکارگیری مجدد برخی مدیران بازنشسته برای دیوان محاسبات و بازرسی ارسال شده، افزود: نهادهای نظارتی باید ورود پیدا کنند که البته اقداماتی در این حوزه انجام شده است.

ویسکرمی با بیان اینکه مجلس چندین بار در حوزه خودرو و تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی ورود پیدا کرده است، گفت: اختلافات فنی در ابن زمینه وجود دارد که نیازمند پیگیری و تحقیق است.

دولت قول داده طی سه سال معشوره را بسازد

وی اظهار داشت: دولت قول داده طی سه سال معشوره را بسازد، ضمن اینکه بخشی از تامین منابع معشوره و راه آهن از طریق تهاتر خواهد بود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در لایحه بودجه، بودجه استانی نسبت به سال قبل ۷۷ درصد افزایش یافته و بخش عمومی کاهش یافته است، دولت تلاش می‌کند چاپ پول را منتفی کند و سیاست دولت سیزدهم بر حمایت از مناطق محروم است.

ویسکرمی با بیان اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری باید تک به تک بررسی و پیگیری شود، گفت: نامه‌ای به وزارت‌خانه زده شده که بخشی از قلعه فلک‌الافلاک در خطر است و باید مورد مرمت و استحکام‌بخشی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است

به گزارش «نماینده»، سید جلیل میرمحمدی میبدی در مورد بودجه طرح دارویار، گفت: علیرغم اینکه تاکید داشتیم برای اجرای درست و کامل طرح دارویار در سال ۱۴۰۲ نیاز به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان داریم اما متاسفانه ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تنها نیمی از این اعتبار هم اختصاص یافت.

وی افزود: بودجه این طرح برای سال جاری هم با رشد بسیار مختصری در جداول بودجه پیش بینی شده در حالی که حداقل بودجه مورد نیاز برای این طرح باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم ادامه داد: به طور قطع دود عدم اختصاص به موقع و کافی بودجه به طرح دارویار به چشم مردم می رود و به مردم به ویژه قشر مستضعف آسیب زیادی وارد می شود.

میرمحمدی یادآور شد: امیدواریم مجلس در سال جاری آن چه که تصویب می کند عدد بسیار بیشتری باشد و همچنین شاهد نظارت جدی تری در بحث دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی و شیرخشک باشیم.

دیگر خبرها

  • جوسازی علیه ساماندهی معافیت‌ها / پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیتها/ پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد