Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید استفاده از نیمی از سهم امام زمان(عج) برای کمک به سیل‌زدگان اخیر کشور را جایز دانست.

دفتر آیت الله صافی گلپایگانی روز دوشنبه در اطلاعیه ای به همین منظور اعلام کرده است: ضمن اظهار همدردی با مردم شریف و عزیز آسیب دیده از سیل اخیر، به اطلاع می‌رساند که مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی، اجازه فرمودند مومنین از نصف سهم مبارک امام(ع)، جهت کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر، پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه افزوده است: ان ‌شاء الله با عنایات حضرت ولی عصر(عج) مشکلات و نگرانی‌ های مردم شریف مناطق سیل زده و سایر بلاد برطرف گردد.

بارش های چند روز اخیر در کشور باعث جاری شدن سیل در برخی از شهرهای جنوبی کشور شده و خسارت زیادی به مردم و کشاورزان وارد کرده است./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله صافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند