Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اظهار تاسف، از فوت مردی ۵۰ ساله بر اثر سقوط سایبان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج، خبر داد.

آرزو فلاحی در گفت‌وگو اظهار کرد: صبح امروز در حادثه‌ای، سایبان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت فرو ریخت و متاسفانه در این سانحه مردی ۵۰ ساله اهل شهرستان بانه، بر اثر  شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا و به نقل از علوم‌پزشکی استان کردستان،وی ضمن عرض تسلیت به خانواده فرد متوفی بر اثر این حادثه افزود: در پی اعلام این سانحه و سقوط سایبان بخش ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج که خارج از محیط درمانی است، همراه بیمار مراجعه‌کننده به بخش سرپایی اورژانس بیمارستان مذکور دچار جراحات شدید شد، که بلافاصله با اعلام کد بحران و کد احیاء بیمارستان، با حضور سریع   تیم‌های درمانی دانشگاه، آتش نشانی سنندج و جمعیت هلال احمر کردستان، اقدامات لازم در خصوص رهاسازی، آواربرداری و احیاء بیمار انجام شد ولی متاسفانه علی رغم تلاش قابل توجه همکاران، این حادثه منجر به فوت بیمار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است که متعاقبا پس از اعلام نظر مسئولین ذیربط و ضمن بررسی تمامی جوانب، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.
با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

دیگر خبرها

  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز