Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان از مناطق پوشیده از برف امام زاده ابراهیم شفت بازدید و تأکید کرد که همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا عادی شدن شرایط ، پای کار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسدالله عباسی عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از مناطق برف‌گرفته امامزاده ابراهیم شهرستان شفت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیش بینی بارش برف در استان اظهار داشت: در همین راستا آماده باش کامل به همه دستگاه‌ها و مدیران داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی یادآور شد: به همه مدیران دستور داده شده بود تا امکانات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی را برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آماده کنند.   استاندار گیلان افزود: در بازدیدهای سرزده که از محور امامزاده ابراهیم شهرستان شفت انجام شد ، عوامل راهداری مشغول خدمات رسانی هستند.   وی با اشاره به ادامه تلاش ها برای باز کردن مسیرهای ارتباطی بویژه روستاها گفت: برق ساکنان این مناطق وصل و از نظر زیرساخت‌ها وضعیت مطلوب است.   دکتر عباسی با بیان اینکه هم اکنون در حال بررسی وضعیت منطقه و عملکرد عوامل اجرایی هستم، اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا عادی شدن شرایط ، پای کار هستند.   وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا مردم از نظر سوخت و ارزاق عمومی دچار مشکل نباشند، گفت: طبق پیش بینی‌ها میزان بارش برف در مسیر امامزاده ابراهیم زیاد بوده و تا این لحظه ادامه دارد.   وی همچنین به مستهلک بودن ماشین آلات و تجهیزات راهداری اشاره و اضافه کرد: در راستای تأمین اعتبارات برای نوسازی این ناوگان هم برای سفر رئیس جمهوری و هم بودجه سال آینده برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم انجام شده است.   استاندار گیلان امروز با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی از مناطق پوشیده از برف امام زاده ابراهیم شفت بازدید کرد و ضمن گفت وگو با اهالی منطقه، بر اهتمام راهداری برای شتاب در برف‌روبی مسیرها تأکید کرد.   وی همچنین با حضور در حرم مطهر امام‌زاده ابراهیم شفت، ضمن زیارت و اقامه نماز مغرب و عشا در جمع صمیمی مردم پای درددل آنان نشست و دستورات لازم برای رفع مشکلات‌شان را صادر کرد.   انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بارش برف آماده باش بخش خصوصی خدمات رسانی برق بودجه معاون فرماندار مجلس شورای اسلامی حرم مطهر بارش برف خدمات رسانی دستگاههای اجرایی استاندار گیلان امام زاده ابراهیم شفت استاندار گیلان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هادی نجاتی با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌های پروازی در این فرودگاه در شب گذشته افزود: در زمان کنونی تمام پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی تبریز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شماره تلفن گویای ۱۹۹ آماده پاسخگویی به مسافران در خصوص وضعیت پرواز‌های این فرودگاه است اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز از طریق این شماره یا مراجعه به سایت این فرودگاه از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و ساخته شده است و به صورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی است.

این فرودگاه به دلیل واقع شدن در مرز و مسیر‌های هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پرواز‌های داخلی و بین المللی به خصوص پرواز‌های عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشور‌های آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود