Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@05:07:03 GMT

برگزاری «شب های سینمای آزاد» با حضور کارشناسان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۸۶۴۹

برگزاری «شب های سینمای آزاد» با حضور کارشناسان

ویژه برنامه سه روزه «شب های سینمای آزاد» با حضور کارشناسان سینمایی در سینما سوره اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نرگس رجایی مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان گفت: با توجه به اینکه اصفهان فیلم‌سازان بزرگی در جریان سینمای آزاد داشته که آثارشان کمتر دیده شده است، با هدف آگاه سازی مخاطبان اصفهانی با این فیلم‌سازان بزرگ، برنامه «شب های سینمای آزاد» را با همکاری دفتر تخصصی سینمای شهرداری اصفهان به مدت سه روز برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ویژه‌برنامه تنها به اکران فیلم‌های این جریان مهم سینمایی اختصاص ندارد بلکه برای آشنایی تماشاگران با این جریان، پس از نمایش فیلم‌ها، بحث و گفت‌وگو در خصوص فیلم‌ها و موضوعات تعیین‌شده توسط کارشناسان سینمایی انجام می‌شود.

رجایی به دیرینه سینمای آزاد در ایران و جهان، ضرورت بازگشت به سینمای آزاد یا سینمای آماتوری، فرم و تصویر در سینمای آزاد، جسارت در کشف ایده های نو در سینمای آزاد، تجربه گرایی در سینمای آزاد، رئالیسم در سینمای آزاد، خوانش امروز ما از سینمای آزاد، سانسور در این سینما، نشانه های پوسترهای سینمای آزاد به‌عنوان موضوعاتی اشاره کرد که کارشناسان این برنامه به آن‌ها خواهندپرداخت.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: هادی علی پناه، سامان بیات به‌عنوان کارشناسان منتخب سینمای ایران و عقیل قیومی، مجتبی وطن خواهان، مجتبی اسپنانی و علی سجادیه کارشناسان منتخب سینمای اصفهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه (از ۲۸ الی ۳۰ دی‌ماه) با حضور علاقه‌مندان در سینما سوره واقع در خیابان آمادگاه، روبروی مهمانسرای عباسی برگزار می شود.

کد خبر 549425

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینمای آزاد سینمای آزاد اصفهان سینمای آزاد ایران سینما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سینمای آزاد سینمای آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه‌ هم‌اندیشی حقوقدانان و کارشناسان قضایی در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، نخستین جلسه‌ هم‌اندیشی حقوقدانان و کارشناسان قضایی با حضور دکتر حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد.

دکتر عبدلیان پور گفت: مرکز وکلا در واقع نهادی زیرمجموعه‌ی قوه‌ قضاییه است و عنوان مردمی‌سازی قوه قضاییه از سوی رئیس این قوه به این مرکز داده شده است.

وی با بیان این که در ۲ سال گذشته طرح وکلا در مساجد راه اندازی شده است، افزود: در کنار وکلا، کارشناسان، اعضای شورای شهر، شهردار و سایر مسئولان هم در مساجد حضور می‌ یابند تا مشکلات و موانع را مرتفع کنند.

حیدر حجازی کارشناس حقوق و هماهنگ‌کننده این جلسه، نیز گفت: هدف از این جلسه هم‌اندیشی، بیان مشکلات حقوقی منطقه و بحث و تبادل نظر برای ارایه‌ راهکار است.

دیگر خبرها

  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • معدوم شدن ۱۵ هزار تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • جلسه‌ هم‌اندیشی حقوقدانان و کارشناسان قضایی در گراش
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما