Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه دوشنبه شهرستان معین در استان صنعاء را بمباران کردند که در پی آن، ۹ غیر نظامی شهید و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های ائتلاف سعودی شامگاه دوشنبه محله «اللیبی» در شهرستان معین واقع در استان صنعاء را بمباران کردند.

پایگاه خبری یمن نیوز گزارش داد که در جریان این حملات، چهار غیر نظامی به شهادت رسیدند و پنج نفر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی گفتند که این حملات، خسارات مادی زیادی به منازل شهروندان وارد کرد.

حمله به غیر نظامیان پاسخی است که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به حملات هوایی یمن به خاک امارات داده است؛ حملاتی که در آن، مراکز حساس امارات هدف حمله قرار گرفت .

این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف سعودی سوم بهمن ماه جاری مناطق مختلف در صنعا پایتخت یمن از جمله ورزشگاه «الثوره»، واقع در شمال این شهر را هدف بمباران قرار دادند. 

 جنگنده‌های ائتلاف سه بار ورزشگاه الثوره را بمباران کرده‌اند. جنگنده‌های ائتلاف سعودی همچنین خیابان الزبیری در جنوب پایتخت یمن را نیز بمباران کرده و به آن خسارت وارد کرده‌اند. منابع یمنی زخمی شدن غیرنظامی بر اثر این حمله را تأیید کرده‌اند.

پیش از آغاز حمله به ورزشگاه الثوره، انصارالله یمن ضمن رد ادعای ائتلاف سعودی در خصوص وجود سلاح در ورزشگاه الثوره از رسانه‌ها خواست برای برملا کردن دروغ متجاوزان عازم ورزشگاه شده و از آن تصویربرداری کنند.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است.

این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری‌های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است. از زمان آغاز این حملات ده‌ها هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده‎اند.

کارشناسان سازمان ملل، یمن را صحنه بزرگترین بحران بشری در جهان توصیف می‌کنند. بیش از ۷۵ درصد جمعیت یمن در حال حاضر نیازمند نوعی کمک‌رسانی و حمایت بشردوستانه هستند. از این میان، میلیون‌ها نفر نمی‌دانند وعده غذایی بعدی‌شان از کجا تأمین خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت صنعاء ائتلاف سعودی بمباران استان صنعاء حملات ائتلاف متجاوز سعودی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جنگنده های ائتلاف ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند

هواپیما‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا روزانه ۱۴ بار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف نقض کردند. این را سرلشکر یوری پوپوف، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم اعلام کرد.

وی گفت: در منطقه التنف ۱۴ تخلف در طول روز توسط چهار جفت جنگنده اف ۱۵ و سه جفت هواپیمای تهاجمی A-۱۰ تاندربولت ثبت شد.

پوپوف همچنین گفت: طی یک روز گذشته در منطقه کاهش تنش، گلوله باران مواضع دولتی توسط گروه تروریستی جبهه النصره (ممنوع در فدراسیون روسیه) در استان ادلب ثبت شده است.

یاد آور می‌شود امروز دو پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حملات گسترده قرار گرفته است. پیش از این منابع خبری از حملات پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال شرق سوریه خبر داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه