Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@18:22:57 GMT

میلان یک – اسپزیا ۲؛ شکست بدموقع روسونری

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۹۲۴۹

میلان یک – اسپزیا ۲؛ شکست بدموقع روسونری

ناپولی توانست در زمین بولونیا ۳ امتیاز شیرین را به دست بیاورد و میلان در خانه برابر اسپتزیا باخت.

به گزارش ایلنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ ایتالیا دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها میلان در خانه به دیدار اسپتزیا رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک رو به اتمام بود که با گل ثانیه پایانی بازیکن اسپتزیا با برتری ۲ بر یک این تیم به پایان رسید تا شاگردان استفانو پیولی در این دیدار ۳ امتیاز حساس را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیائو برای میلان گلزنی کرد و آگودلو و امانوئل گیانسی برای اسپتزیا گلزنی کردند تا میلان با این باخت عجیب امیدهایش را برای قهرمانی کمی از دست بدهد.

در دیگر دیدار ناپولی ۲ بر صفر در زمین بولونیا به برتری رسید و ۳ امتیاز این مسابقه را به دست آورد. هروینگ لوزانو هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

در دیدارهای این هفته و در حساس ترین بازی از هفته بیست و دوم لیگ سری آ ایتالیا تیم آتالانتا در برگامو میزبان صدرنشین لیگ یعنی اینتر بود که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. 

اینتر اکنون ۵۰ امتیازی است و به صدرنشین ادامه خواهد داد. آتالانتا هم با ۴۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول ماندگار شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلان اسپزیا میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ طلایی پوشان در شهرآورد هفتاد و چهارم اصفهان در ورزشگاه نقش جهان و دیداری معوقه از هفته هفدهم میزبان ذوب آهن دیگر تیم همشهری بودند که در پایان با تک گل شهریار مغانلو از که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید توانست پیروز شوند و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.
سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد. ذوب آهنی‌ها هم با این شکست با همان ۳۰ امتیاز قبلی در جایگاه هشتم باقی ماند.
دیدار‌های هفته بیست چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران درحالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم‌های ذوب آهن و سپاهان باید روز یکشنبه ۲ اردیبهشت به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی بروند. دیدار‌های که ذوبی‌ها میزبان و سپاهان‌ها میهمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان