Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: با همکاری بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون، خط اعتباری تسهیلاتی ۲ هزار میلیارد تومانی جهت حمایت از طرح‌های اشتغالزای جدید، تکمیلی وتوسعه تعاونی‌ها در بخش‌های تولید، توزیع وخدمات ایجاد شد.

به گزارش بازارنیوز، «مهدی مسکنی» در این باره اظهار داشت: در اجرای منویات رهبری و با هدف مانع زدایی و پشتیبانی ازاجرای طرح‌های اشتغالزای تعاونی‌های کشور تفاهم‌نامه‌ای با بانک توسعه تعاون وصندوق ضمانت سرمایه‌گذاری امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسکنی افزود: این خط اعتباری، تکمیل کننده زنجیره ارزش، توسعه عمران شهرستان، مسکن، زنان، تعاونی‌های برتر ملی، استانی و مصوب سفر‌های استانی و ... از طریق بانک توسعه تعاون فراهم شده است.

معاون امورتعاون گفت: با هماهنگی انجام شده با نهاد‌های مالی بخش تعاون تسهیلات مذکور با درنظر گرفتن حداکثر تسهیل وتسریع قانونی در اختیار طرح‌های واجد شرایط قرار خواهد گرفت و نرخ سود تسهیلات مذکور براساس نرخ مصوب شورای پول واعتبار بوده ودرصدد هستیم یارانه مناسبی را از محل ردیف شکل گیری وتوانمندسازی تعاونی‌ها برای هرنوع از تعاونی‌ها فراهم سازیم.

وی شرط اصلی برخورداری طرح‌ها از یارانه پیش بینی شده را به بهره برداری رسیدن طرح و تحقق تعهد اشتغال ومصرف صحیح تسهیلات مطابق طرح ارائه شده عنوان کرد.

معاون امور تعاون خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون سعی شده که حتی الامکان تسهیل قانونی در تامین وثایق وتضمینات مورد نیاز تسهیلات برای تعاونی‌های واجد شرایط فراهم شود.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی افزود: با هماهنگی و همراهی به وجود آمده وابلاغ شیوه نامه مربوطه، تا پایان سال جاری طرح‌های واجد شرایط شناسایی وبه بانک معرفی وفرآیند پرداخت تسهیلات توسط بانک انجام پذیرد وانشالله ثمره ودستاورد این تسهیلات را درهفته تعاون سال ۱۴۰۱ مشاهده می‌کنیم.



/ایرنا

برچسب ها: اشتغالزایی ، تعاونی ها ، وزارت کار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QPw

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اشتغالزایی تعاونی ها وزارت کار توسعه تعاون تعاونی ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

توانمندی‌های نظام بانکی ایران توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان معرف شد.

به گزارش ایسنا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد. 

وی در این نشست که پیش از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان صورت گرفته بود، ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور، به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.

این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!