Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان-  در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا برگزار شود، این دیدار به دلیل ابتلای چند تن از بازیکنان استقلال لغو شد.

سازمان لیگ در این باره بیانیه‌ای منتشره کرده که به شرح زیر است:

نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال – ۲۷‌ی ۱۴۰۰
بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱- تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه، می‌بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت‌های لازم قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت نامبردگان به تمرین باید  طبق آخرین شیوه نامه‌های بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا بوده  و در صورت  بی علامتی (ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی ۳ روز اخر الزامی است)  و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب، اجازه حضور در تمرینات را دارند. مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه، آقای دکتر حبیبی می‌باشد.  

۲- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه، به استحضار می‌رساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای برگزاری رقابت‌های فوتبال کشور در شرایط مبتلا شدن بازیکنان و تیم‌ها به ویروس کرونا، رقابت مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ باشگاه استقلال مقابل پیکان در جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

۳- بدیهی است درباره سایر رقابت‌های پیش روی تیم استقلال، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و نتیجه اعلام می‌شود.

۴- با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط باشگاه استقلال،   این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال استقلال تهران پیکان بیانیه سازمان لیگ فوتبال لغو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه در فوتبال کشورمان بیانیه نویسی باب شده است. به نظر من این کار باید هر چه زودتر تمام شود چون در شان فوتبال کشورمان نیست.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بیانیه‌های باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال کشورمان بیانیه نویسی باب شده است. به نظر من این کار باید هر چه زودتر تمام شود چون در شان فوتبال کشورمان نیست. اصلا این کار جالب نیست که تیم‌ها در اولین فرصت بیانیه می‌دهند. فصل قبل تیم‌ها می‌باختند بیانیه می‌دادند اما الان بعد از برد هم بیانیه می‌دهند.

وی افزود: خوشبختانه امروز سازمان لیگ اقدام مثبتی انجام داد. به زودی این اقدام مثبت را شاهد خواهیم بود و هنوز به ما این دستورالعمل را ابلاغ نکرده‌اند. ولی در دستورات اینگونه است که تنبیهات شدیدی در انتظار بیانیه نویسان است. من هیچ دخالتی در دستورالعمل سازمان لیگ ندارم و فقط در سایت دیدم.

رئیس کمیته انضباطی گفت: کمیته صیانت تشکیل دادیم که مربوط به بازی آخر فصل است و قطعا همه بازی‌ها را رصد می‌کنند.

حسن‌زاده در خصوص کمیته اخلاق، تصریح کرد: من به شخصه می‌گویم دوستان کمیته اخلاق خیلی زحمت می‌کشند. اما متاسفانه در فوتبال کشورمان تخلفات بسیار زیاد است. در سال گذشته تا ۱۵ اسفند ۷۴۴ پرونده انضباطی تشکیل شد. این تخلفات از اول فصل لیگ برتر بوده است.

وی در مورد تعداد شکایت‌ها از سقف بودجه باشگاه، یادآور شد: ما در نیم فصل دوم اصلا شکایتی در این خصوص نداشتیم.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص جریمه کردن باشگاه‌ها اظهار کرد: ما واقعا دوست نداریم که بازی‌های لیگ بدون تماشاگر باشد. یک تیم ۱۵ هفته بازی خانگی دارد و ما در کمیته انضباطی اول یک تنبیه سبک برای باشگاه اعلام می‌کنیم و بعد جریمه سنگین‌تر و آخرین جریمه هم محرومیت تعلیقی تماشاگران است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نوشداروی بعد از مرگ سهراب سازمان لیگ/ مقابله با بیانیه نویسی بعد از چند سال و ۲۳ هفته!
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر