Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان باخت 2-1 میلان مقابل اسپتزیا در هفته بیست و دوم سری آ، گل زیبای جونیور مسیاس به دلیل اشتباه داور مردود شد.

به گزارش طرفداری؛ در شرایطی که بازی با تساوی 1-1 در جریان بود، جونیور مسیاس در دقیقه 92 به زیبایی دروازه اسپتزیا را باز کرد اما به دلیل عجله داور در سوت زدن و آوانتاژ ندادن، این گل مردود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مارکو سرا داور 39 ساله این مسابقه قبل از رسیدن توپ به مسیاس، سوت زد و پشت محوطه جریمه اسپتزیا، خطا روی ربیچ را اعلام کرد. پس از این اتفاق، بازیکنان میلان به داور اعتراض کردند و او نیز اشتباه خود را پذیرفت. میلان حدود دو دقیقه بعد از این صحنه، اسیر ضدحمله اسپتزیا شد و گل دوم را دریافت کرد تا عملاً برد تیم پیولی به یک شکست تلخ تبدیل شود.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ داور پس از مسابقه، شخصاً از پیولی و بازیکنان میلان عذرخواهی کرد. اتحادیه داوران ایتالیا نیز در پیامی از باشگاه میلان عذرخواهی کرد. باشگاه میلان، این عذرخواهی را پذیرفته چراکه میلانی ها باور دارند اشتباه داور غیرعمدی بوده است. پیش بینی می شود این داور برای چند هفته از قضاوت در سری آ محروم شود. مارکو سرا تا کنون فقط 11 بازی را در سری آ قضاوت کرده است.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد وضعیت قرمز در اردوگاه آبی؛ تعطیلی تمرین استقلال تا اطلاع ثانوی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ذوالفقارنسب: پرسپولیس امسال صد در صد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد / فیلم حرکت زشت رناتو سانچز در بازی مقابل مارسی برنامه ویژه پدری در روزهای مصدومیت؛ هافبک جوان با 4 کیلوگرم عضله اضافی برگشته است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • سوت سرنوشت
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان