Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران در بازدید از دادسرای ناحیه ۱۵ بر لزوم غربالگری‌های منظم و دوره‌ای برای تعیین تکلیف سریع پرونده‌ها تأکید کرد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی صالحی، دادستان تهران ۲۷ دی ۱۴۰۰ به صورت سرزده و شبانه در دادسرای ناحیه ۱۵ حضور یافت و ضمن مشاهده روند رسیدگی‌ها در واحد کشیک و برخی از شعب، از سوی مسئولان مربوطه در جریان آمار ورودی پرونده‌ها و عملکرد این دادسرا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب تهران در جریان این بازدید، غربالگری‌های منظم و دوره‌ای برای تعیین تکلیف سریع پرونده‌ها را از جمله موارد مهمی ذکر کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در دیدار با قضات و کارکنان دادسرای ناحیه ۱۵ نیز تأکید کرد: ادامه مسیر اعتماد مردم به دستگاه قضایی و موفقیت در دستیابی به اهداف سند تحول قضایی نیازمند تلاش مضاعف و تداوم اقدامات جهادی است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین هدف از اجرای طرح تعالی سازمانی در قوه‌قضاییه را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و از گشاده رویی، پاسخگویی مناسب به مراجعین و سعه صدر در مواجه با شهروندان به عنوان عوامل مؤثر در جهت جلب رضایتمندی مردم نام برد.

وی در ادامه با تعدادی از مراجعین این دادسرا نیز به گفتگو پرداخت و ضمن استماع مطالبات شهروندان، در راستای رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده، دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: بازدید سرزده دادستان تهران از دادسرای تخصصی جرایم اقتصادی

انتهای پیام /

برچسب ها: علی صالحی دادستان تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی صالحی دادستان تهران عمومی و انقلاب دادستان تهران ناحیه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم

یک تمساح  در کنار چرخ یکی از هواپیما‌ها در پایگاه هوایی مک دیل آمریکا دیده شد و با افراد متخصص حفاظت از حیات وحش منطقه تماس گرفته شد و جانور نهایتا به حیات‌وحش بازگردانده و نزدیک یکی از رود‌های محلی رها شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین