Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد-  محسن خادمی گفت: با کمک عوامل راهداری در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰ تریلی، کامیون و سواری در حوالی سه راهی دارلک در محور مهاباد – ارومیه رهاسازی شده و ۴۰ خودروی گرفتار نیز در سه راهی ترشکان و جهاد آباد این شهرستان رهاسازی شده‌اند.

وی گفت: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۸ خودروی سنگین و نیمه در محور قره‌بلاغ علی‌رغم اعلام مسدودی جاده و ۲۵ دستگاه خودروی سنگین و سواری در محور مهاباد – سردشت رهاسازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد می‌گوید: تمامی جاده‌های شهرستان لغزنده است و شهروندان باید از سفر‌های غیر ضروری جدا خودداری نمایند.

وی می‌گوید: هم‌اکنون ۶۰ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان حضور دارند و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحد‌ها قرار دارد؛ ضمن آنکه ۱۰ دستگاه نیز به عنوان پشتیبان در راهدارخانه مرکزی نگهداری می‌شود.

خادمی از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل با شماره تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای رها سازی وضعیت راه ها برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.
بنابر اعلام هواشناسی استان، فعالیت این سامانه بارشی ازامروز در شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن، و جنوب خاش همراه با رگبار سنگین باران و تگرگ خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین بدنبال هشدارهواشناسی وتداوم سامانه بارشی مدارس شهرستان‌های ننیکشهر، مهرستان، زرآباد، سراوان ودلگان در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح وعصر بصورت غیرحضوری برگزارشد. 

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم گفت: با توجه به آغاز بارش ها در شهرستان مدارس شیفت عصر در این منطقه غیرحضوری برگزار خواهدشد.

داود گلی روابط عمومی آموزش و پرورش استان هم اعلام کرد:بر اساس مصوبه جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، به فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها و مناطق استان تفویض اختیار شده تا با توجه به وضعیت جوی پیش رو و شدت و ضعف بارش‌ها، در خصوص نحوه فعالیت مدارس با هماهنگی مدیریت بحران استانداری تصمیم گیری و اطلاع رسانی شود.
وی افزود: برای فردا نیز همین مصوبه قابلیت اجرایی دارد و تعطیلی عمومی برای همه مدارس استان  نخواهیم داشت و این تعطیلی بنابر ضرورت برای مناطق در خطر سیلاب خواهد بود.

 

کرد مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده‌ای استان از آمادگی ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین ونیمه سنگین خبر داد و گفت: ۱۲۴ نیروی راهداردرسطح محور‌های استان مستقرشدند.


بارش‌های امروز در شهرستان نیکشهر که از ساعت پنج صبح آغاز شده باعث طغیان رودخانه‌های دستگرد، زنگوتان و حیدربند شده و راه‌های روستایی منطقه توتان و مهمدان و سرگوست را مسدود کرد.
مبارکی بخشدار بنت از مردم درخواست تا از تردد غیر ضروری در محور‌های بخش بنت خوداری کنند.

حجت بامری، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دلگان گفت: در پی بارش‌های اخیر در ارتفاعات بزمان و طغیان رودخانه‌ها محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر مسدود شد.

 

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی