Web Analytics Made Easy - Statcounter

اماکن ورزشی مدرن کمی امروز در فوتبال ایران وجود دارند

در یکی از آگهی های تفریحی و سیاحتی در سال 1352 که در عکس این مطلب آن را می بینیم، اماکن ورزشی تهران جزو جاذبه های تاریخی شهر تهران محسوب می شوند.

به گزارش طرفداری، حالا بعد از گذشتن سالها مشاهده می کنیم این نمادهای سیاحتی جذاب، در پایتخت، دیگر مثل قبل جالب توجه نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزگاری دیدن ورزشگاه آزادی به علت تفاوتش با تمام استادیوم های آسیا و پیشرفته بودنش در آن دوران در برنامه تورهای سیاحتی یک روزه تهران گنجانده شده بود اما امروز دیگر مکان ورزشی خاصی وجود ندارد که برای تهران جذابیت چندان ویژه ای داشته باشد، هر مکان ورزشی ابر سازه ای که در تهران وجود دارد، بسیار بهتر از آن در قطر و امارات و عربستان و حتی عراق دیده می شود، کشورهای شرقی آسیا که دیگر جای خودشان را دارند.

به هر حال در این آگهی بازدید از زورخانه شعبان جعفری هم در برنامه گنجانده شده است، در حالی که امروز مکان خاص و مشخصی برای تماشای عمومی این ورزش دیده نمی شود.

باشگاه ورزشی تاج، بولینگ عبده و باشگاه پاتیناژ قصر یخ هم از دیگر اماکن ورزشی هستند که در این فهرست وجود دارند اما امروز عملا با کاربری ورزشی از حیض انتفاع خارج شده و کاربری گذشته یا جذابیت خود را ندارند.

دقت در این آگهی را به خوانندگان عزیز طرفداری توصیه می کنیم.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد وضعیت قرمز در اردوگاه آبی؛ تعطیلی تمرین استقلال تا اطلاع ثانوی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ذوالفقارنسب: پرسپولیس امسال صد در صد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد / فیلم حرکت زشت رناتو سانچز در بازی مقابل مارسی برنامه ویژه پدری در روزهای مصدومیت؛ هافبک جوان با 4 کیلوگرم عضله اضافی برگشته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت