Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محور کندوان و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت امروز سه شنبه ۲۸ دی ماه به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

با توجه به بارش برف و باران در سایر محور‌های کوهستانی مازندران، احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد به همین دلیل از رانندگان خواسته شده است علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، از توقف در حاشیه مناطق مستعد ریزش سنگ که با تابلو‌های هشدار دهنده مشخص شده است خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت:رانندگان ۱۰۰ دستگاه خودرو در محور کندوان گرفتار برف و کولاک شده بودند که ماموران راهداری و پلیس راه به آن‌ها خدمات امدادی ارائه دادند

پلیس راه به رانندگان توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان خودداری کنند و در صورت اجبار به سفر وسایل ایمنی، گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز مدیریت راه های مازندران پلیس راه مازندران جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: محور‌های قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

سرهنگ رضایی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

به گفته وی محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محور‌های قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • تمدید انسداد محور کرج – کندوان
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور کرج کندوان فردا چهارم اردیبهشت مسدود است