Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از کسب جایزه برترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ از فیفا، از یک شخص خاص تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی ستاره خط حمله تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از دریافت جایزه بازیکن سال فیفا (The Best) برای دومین سال متوالی از هم تیم‌هایش و یک فرد خاص تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی که برای تصاحب این جایزه رقبایی مانند لیونل مسی و محمد صلاح داشت، فصل گذشته بهترین گلزن تمام تورنمنت‌هایی باشگاهی شد که در آنها حضور داشت، یعنی لیگ قهرمانان اروپا، بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان. او که در مجموع 55 گل به ثمر رساند، چند ماه قبل از نشریه فرانس فوتبال هم جایزه بهترین گلزن سال و بهترین بازیکن سال به انتخاب هواداران را کسب کرد. این در حالی بود که نشریه مارکا نیز جایزه کفش طلای اروپا را به عنوان بهترین گلزن در لیگ‌های باشگاهی فوتبال اروپا به لواندوفسکی داد.

معرفی برترین‌های فیفا در سال 2021/ لواندوفسکی باز هم بهترین بازیکن جهان شد/ دست طارمی به جایزه پوشکاش نرسید

 

ستاره باواریایی‌ها که فصل گذشته رکورد بیشترین گل در یک فصل بوندس‌لیگا (41 گل) و علاوه بر آن رکورد بیشترین گل در یک سال تقویمی در لیگ آلمان (43 گل) را به ثبت رساند، اخیراً به دومین بازیکن بعد از گرد مولر، اسطوره فقید فوتبال آلمان تبدیل شد که در لیگ دسته اول این کشور 300 گل زده است.

او پس از دریافت جایزه‌اش در حضور مدیران و اعضای کادر فنی باشگاه بایرن مونیخ گفت: از شما بابت اهدای این جایزه بسیار متشکرم. من بابت دریافت این جایزه احساس غرور می‌کنم. کسب چنین جایزه‌ای واقعاً افتخارآمیز است اما این جایزه نه فقط به من بلکه به هم‌تیمی‌هایم و مربیانم هم تعلق دارد. من همچنین می‌خواهم از گرد مولر تشکر کنم که به من انگیزه داد برای شکستن رکوردش تلاش کنم و قدم‌های بعدی را بردارم. من سال گذشته با رؤیای شکستن رکورد او بازی کردم. فکر می‌کردم شکستن رکورد او غیرممکن است اما به تلاشم ادامه دادم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!

به گزارش ورزش سه، رکورد فوق‌العاده ذوب آهن و 11 بازی بدون شکست آنها در دیدار معوقه مقابل سپاهان به پایان رسید و این تیم در دوازدهمین مسابقه خود در خارج از ورزشگاه فولاد شهر بلاخره شکست خورد.

ذوب آهن پیش از این مسابقه شش پیروزی و پنج تساوی در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده بود و با 23 امتیاز در صدر جدول تیم‌های مهمان جدول حضور داشت و حتی با این شکست هم همچنان در صدرجدول حضور دارد و پس از آنها استقلال با 21 امتیاز حضور دارد.

شاگردان محمد ربیعی عملکرد خوبی در بازی‌های خارج از خانه داشتند اما در بازی‌های خانگی فقط یک پیروزی به دست آورده بودند و با یک تساوی و هفت شکست پس از صنعت نفت دومین تیم ضعیف در بازی‌های خانگی بودند.

اما نکته جالبی که وجود دارد این است که ذوب‌آهن بازی خارج از خانه‌ای که شکست خورد هم یک بازی شبه خانگی بود و در شهر اصفهان مقابل همشهری خود برگزار کرد و یک شکست دیگر در اصفهان تجربه کرد، با این نتیجه آنها در اصفهان هفتمین شکست فصل را تجربه کردند تا بازهم در شهر خودشان موفق عمل نکنند و نتیجه ضعیفی کسب کنند.

این یکی از اتفاقات عجیب است که در فوتبال ایران رقم می‌خورد، ذوب آهن در فصل جاری فشار زیادی از سمت هواداران تحمل نمی‌کردند و حتی تا چند هفته قبل مورد حمایت هواداران هم قرار داشتند اما علت فشاری که این تیم در بازی‌های داخل استان اصفهان تحمل می‌کند به چه علت است مشخص نیست، شاید آنها با توجه به نتایجی که کسب کردند فاکتور روحی روانی روی نتایجشان تاثیردارد و شکست ناپذیری که در بازی‌های خارج خانه داشتند به آنها اعتماد به نفس بیشتری در این مسابقات داده بود.

ذوب آهن یکشنبه هفته آینده دوم اردیبهشت به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و یک بازی خانگی دیگر را پشت سر خواهد گذاشت و پس از هفته‌ها به دنبال کسب پیروزی در اصفهان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید