Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی محمد پور افزود: در نواحی یک و ۲ ارومیه و مناطق انزل، نازلو، سیلوانا و صومای برداوست تمامی مدارس روز سه شنبه آموزش حضوری تعطیل است. در شهرستان نقده و شاهین دژ، کشاورز، تکاب، میاندوآب و چهار برج تمامی مدارس شهری و روستایی تعطیل است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: در شهرستان پیرانشهر، سردشت، اشنویه، بوکان، مهاباد و خوی در تمامی مدارس شهری و روستایی آموزش‌های حضوری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پور با بیان اینکه ساعت آموزشی نوبت صبح مدارس چایپاره با یک ساعت تاخیر همراه خواهد بود، بیان کرد: در باره زمان برگزاری امتحانات داخلی روز یاد شده‌، مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم را به دانش آموزان انجام خواهند داد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: آموزش کلاسی تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

در هفته جاری چهار روز پیاپی به علت بارش برف و برودت هوا آموزش حضوری در آذربایجان غربی تعطیل اعلام شده است.

برودت هوا و بارش برف فعالیت حضوری برخی مدارس استان مرکزی را به تعطیلی کشاند

همچنین بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، کلاس‌های درس تمامی مدارس شهر و روستا در شهرستان‌های شازند، خنداب، کمیجان، فراهان و منطقه سربند در نوبت صبح سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه به علت برودت هوا، بارش برف، لغزندگی معابر و جاده‌ها به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

در این گزارش آمده است: سایر شهرستان‌ها چنان‌چه به‌ واسطه شرایط جوی امکان حضور در بعضی از کلاس‌های درس فراهم نباشد، از طریق سامانه شاد توسط مدیران مدارس پس از هماهنگی با اداره متبوع به همکاران و دانش آموزان اطلاع رسانی می‌شود.

۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

تعطیلی مدارس ۴ شهرستان و دو شهر لرستان بر اثر بارش برف و برودت هوا

مدارس شهرستان های بروجرد، دلفان، الیگودرز و سلسله و شهرهای زاغه و بیرانشهر فردا سه شنبه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

مدارس شهرستان های بروجرد، دلفان، الیگودرز و سلسله و شهرهای زاغه و بیرانشهر فردا سه شنبه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پروش لرستان با اعلام این خبر گفت: به همین دلیل آموزش حضوری شیفت صبح و عصر ۴ شهرستان الیگودرز، بروجرد، سلسله و دلفان تعطیل خواهد بود.

سید عیسی سهرابی تصریح کرد: آموزش دانش آموزان این شهرستان ها فردا صورت مجازی برگزار می‌شود و امتحانات داخلی روز سه شنبه در مدارس این شهرستان‌ها نیز به زمان دیگری موکول خواهد شد.کلاس های درس مدارس زاغه و بیرانشهر نیز در شیفت های صبح و عصر فردا مجازی و مدارس این شهرها تعطیل است..

بارش برف و باران شدید در این استان راه ارتباطی ٢٤٠ روستای شهرستان های خرم آباد، دلفان، الیگودرز و ازنا را مسدود کرده است.

وضعیت فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در ۲۸دی‌ماه اعلام شد

آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های درس و فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه‌شنبه ۲۸دی‌ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، فعالیت آموزش مدارس شهرستان کوهرنگ در بخش‌های مرکزی و صمصامی به صورت غیرحضوری است.

اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد، فعالیت آموزشی مدارس منطقه لاران در تمام مقاطع تحصیلی در فضای مجازی انجام می‌شود و در شهرستان‌های فارسان، بن، سامان و منطقه عشایر نیز تمام مدارس در تمامی مقاطع فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

در این اطلاعیه آمده است، مدارس ابتدایی ناحیه ۱ و ۲ شهرکرد، شهرستان بروجن و مناطق گندمان و بلداجی به صورت غیر حضوری و مدارس مقطع متوسطه اول و دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

در شهرستان لردگان، مدارس دهستان ریگ با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد و در شهرستان کیار مدارس مقطع ابتدایی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است، فعالیت آموزشی مدارس در سایر نقاط استان مطابق روال معمول انجام خواهد شد.

براساس اعلام هواشناسی چهارمحال و بختیاری فعالیت یک سامانه بارشی در این استان تا روز سه‌شنبه ادامه دارد و در این مدت برای استان بارش برف و باران، کولاک برف و مه‌گرفتگی پیش‌بینی می‌شود.

ادامه تعطیلی آموزش حضوری در مدارس زنجان/ آغاز به کار ادارات با ۲ ساعت تاخیر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان هم گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا، سه شنبه / ۲۸ دی/ آموزش حضوری در همه مدارس تعطیل است و ادارات استان نیز با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

صفی الله کرامتی با بیان اینکه میزان بارش برف در مناطق مختلف استان از جمله در شهرستان زنجان بسیار قابل توجه است، افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران استان با هماهنگی همه دستگاههای اجرایی برای بازگشایی مسیرها درون شهری و برون شهری به صورت مستمر پای کار هستند.  برای بازگشایی معابر شهر در زنجان، سپاه استان نیز با ماشین آلات خود به کمک شهرداری آمده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: بیشترین میزان بارش ها را از یکشنبه شب تا کنون در شهرستان زنجان داشتیم.

مدارس برخی از شهرستانهای گیلان برای دومین روز تعطیل می‌شو

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان، برای روز سه شنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و مشکلات تردد، مدارس برخی از شهرستان های استان گیلان تعطیل خواهند بود.

تمام مدارس در همه مقاطع شهری و روستایی شهرهای رودبار، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات، سنگر، دیلمان، آستانه اشرفیه و کوچصفهان سه شنبه تعطیل شده است.

همچنین تمامی مدارس مناطق کوهستانی، ییلاقی و عشایری شهرهای حویق، املش و ماسال، مدارس ابتدایی شهرهای اطاقور و اشکور رحیم آباد و مدارس ابتدایی شهری و روستایی نوبت‌های صبح و عصر لشت نشاء تعطیل هستند.

علاوه بر این مدارس ابتدایی و متوسطه اول سیاهکل و شفت سه شنبه تعطیل خواهد بود و مدارس دوره دوم متوسطه این شهرها با ٢ ساعت و ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار می شود.

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش گیلان مدارس ابتدایی شهری و روستایی لاهیجان تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان با یک ساعت تاخیر، مدارس ابتدایی صومعه سرا با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است مدارس ابتدایی نوبت صبح و عصر و مدارس متوسطه اول در این ٢ نوبت در رشت و خمام تعطیل اعلام شده است.

آموزش و پرورش همچنین تاکید کرده است که آموزش این مدارس تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد، اما حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی است.

استان گیلان دارای افزون بر ٣٧٢ هزار دانش آموز است.

امروز دوشنبه نیز برخی از مدارس شهرهای مختلف گیلان به دلیل بارش برف تعطیل شده بود.

تعطیلی مدارس در برخی از مناطق استان همدان

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت که به علت ریزش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مدارس برخی از مناطق استان در روز سه شنبه (۲۸ دی) تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

«محمد سهرابی» افزود: برهمین اساس مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول در نواحی یک و ۲ شهر همدان، اسدآباد، فامنین، قهاوند، ملایر، نهاوند، تویسرکان، بخش خزل، قلقل رود، سامن و جوکار در روز سه شنبه تعطیل شد. همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در آموزش و پرورش مناطق بهار، کبودرآهنگ، گل تپه، لالجین، رزن، درگزین و سردرود نیز روز سه‌شنبه ۲۸ دی تعطیل است.

به گفته وی، ارائه آموزش در این مدارس به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد ارائه خواهد شد.

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان خاطر نشان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

سهرابی، از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس با سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان همدان، دمای هوای همدان از روز سه‌شنبه به طرز محسوسی کاهش می‌یابد.

حدود ۳۰۷ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان همدان تحصیل می‌کنند.

مدارس طالقان تعطیل است

در پی بارش شدید برف در طالقان و شرایط جوی شهرستان کلیه ی مدارس شهرستان طالقان روز سه شنبه تعطیل می باشد.

سید سجاد حسینی نسب، فرماندار طالقان به باز بودن محور اصلی طالقان اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری جاده اصلی طالقان فعلا باز و تردد در جریان است. همه راه های روستایی شهرستان طالقان تا اطلاع بعدی به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود می باشد و رانندگان از سفر به این منطقه کوهستانی تا مساعد شدن شرایط جوی خودداری کنند.

تعطیلی مدارس اکثر شهرستان‌های کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس تصمیم ستاد بحران استان مدارس شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو و بخش گواور در شهرستان گیلانغرب فردا سه شنبه (۲۸دی) در کلیه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

امیر ظهرابی افزود: همچنین مدارس شهرستان‌های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، هرسین، کنگاور، صحنه، اسلام ابادغرب و سرپلذهاب فردا سه شنبه (۲۸ دی) در کلیه مقاطع تحصیلی فقط در نوبت صبح تعطیل است. مدارس بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و شهرستان قصرشیرین فردا دایر است.

منبع: ایرنا و صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی مدارس ارومیه آذربایجان غربی زنجان روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فعالیت آموزشی خود فعالیت آموزشی مدارس بارش برف و برودت هوا آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی و روابط یک ساعت تاخیر مدیریت بحران استان مدارس شهرستان آذربایجان غربی شهری و روستایی مدارس ابتدایی سه شنبه تعطیل مقاطع تحصیلی فعالیت آموزش تعطیلی مدارس فردا سه شنبه کلاس های درس آموزش حضوری استان همدان دانش آموزان تمامی مدارس روز سه شنبه علت بارش متوسطه اول رییس اداره سه شنبه مدارس شهر صبح و عصر نوبت صبح خواهد شد اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک

در هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت مصوب شد که، روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود همچنین در راستای این طرح، یک تصمیم اساسی دیگر هم گرفته شده که ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یابد. این موضوع با واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهوری مواجه شد و او گفت: «تصمیم برای تعطیلی پنج شنبه‌ها با جمع بندی نظرات کارشناسی اتخاذ شده و به زودی به رای گذاشته می‌شود.» گفتنی است که تطعیلی‌پنج‌شنبه‌ها با مخالفت فعالان اقتصادی روبه‌رو شده است. در همین راستا، تصویری از جدول روزهای کاری ۷ کشورهای عربی منطقه منتشر شده است که در آن پنج‌شنبه در هیچ کدام از آنان تعطیل نبوده و امارات نیز یکشنبه‌ها را تعطیلی کرده است. منبع: چندثانیه

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • شنبه را به جای پنجشنبه تعطیل کنید
  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • تعطیلی پنجشنبه نوعی تحریم داخلی است
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان