Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-قاسم مایلی رستمی گفت: ۳۶۵ میلیارد تومان در حال حاضر از بخش خانگی و صنعتی گاز  مطالبه داریم که این مبلغ پس از پیامکی شدن قبوض افزایش پیدا کرده است.

مردم پس از دریافت پیامک با ورود به لینک اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc-mazandaran.ir میتوانند از مقدار مصرف خود آگاه شوند، بحث جرائم و مشوق‌ها نیز طی دستورالعملی از جانب شورای ملی اقتصاد به شرکت گاز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مایلی رستمی چیزی به نام جریمه برای مشترکین خانگی عملا نداریم، فقط به مشترکانی که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ مترمکعب مصرف دارند بسته‌های تشویقی یا بخشودگی ارائه داده و از مشترکانی که بیش از ۳۰۰ متر مکعب مصرف دارند گاز بهای واقعی دریافت میکنیم.

افزایش چند برابری گازب‌های مشترکان صنعتی از عهده شرکت ملی گاز خارج بوده و همانطور که گفته شد توسط هیات دولت به تصویب رسیده است.

به گفته مایلی رستمی گازرسانی ۱۷۵ روستا در دست اقدام است، فعالیت گازرسانی ۳۳۲ روستا نیز در سال آینده در دست اجرا خواهد بود از جمله پروژه نوشهر و چالوس که نیاز به صرف هزار میلیارد تومان هزینه دارد، بخش هزار جریب بهشهر، منطقه پل سفید به ورسک، دوهزار و سه هزار در تنکابن، جواهرده و جنب رودبار، منطقه اشکور و ... را در دستور کار داریم.

همکاران شرکت گاز برای اجرای شبکه حداکثر دو ماه، برای اجرای انشعابات حداکثر ۱۵ روز و برای نصب کنتور حداکثر ۴۸ ساعت زمان صرف می‌کنند غیر از این باشد قطعا گره‌ای اداری وجود دارد.

به گفته سرپرست شرکت گاز مازندران کنتور‌های جدید و هوشمند به مشترکین به طور رایگان اعطا می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مازندران شرکت ملی گاز ایران وزارت نیرو شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق برخی از مناطق ارومیه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به اطلاع مشترکین محترم شهرستان ارومیه میرساند روز شنبه مورخ ۰۸ / ۰۲ / ۱۴۰۳ به علت اجرای پروژه عملیات نصب و اتصال ترانسفورماتور جدید (دوم) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ برق کلیه مشترکین شهرستان چالدران قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان