Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:09:44 GMT

خبر خوش جاماندگان سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۰۴۴۱

خبر خوش جاماندگان سهام عدالت

سهام عدالت در این سالها یکی از مسائل بحث برانگیز در بین مردم و دولت بوده است.خیلی از مردم زمان ثبت نام سهام عدالت از ثبت نام جامانده اند و در این سالها با وجود پیگیری های مستمر نتوانستند در سایت سهام عدالت ثبت نام کنند و از این شرایط استفاده کنند.در سال گذشته شرایطی برای فروش و اعطای  سهام عدالت از طرف دولت برای دارندگان آن ایجاد شده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نمایندگان مجلس ۱۰ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.یک سالی می شود که سهام عدالت آزادسازی شده است. بعد از این آزادسازی حدود ۲۰ میلیون نفر که فاقد سهام عدالت بودند پیگیر خرید یا دریافت این سهام هستند.مجلس شورای اسلامی در طرحی از ارائه سهام عدالت به کسانی که از این سهم محروم هستند بر آمد اما هنوز جزئیاتی از اجرای آن در امسال و حتی بودجه سال آینده مشخص نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران از ۳۰ هکتار رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در استان تهران در فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین جنتی اظهار کرد: با تلاش‌های همکاران حقوقی، رؤسای شهرستان‌ها و همکاران در یگان حفاظت اراضی تنها در فروردین‌ماه سال جاری ۳۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی افزود: این رفع تصرفات به‌صورت فوری و با حکم قضائی بوده که تعداد آن ۲۱۸ مورد گزارش شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران، دماوند، پردیس، رباط‌کریم، ملارد و اسلامشهر بوده است.

منبع: فارس

کد خبر 747008

دیگر خبرها

  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد