Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله مومنی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین امروز سه شنبه اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، کلیه مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در شهرستان آوج، بخش های اسفرورین، ضیاء آباد در شهرستان تاکستان در نوبت صبح تعطیل است.

وی اظهار داشت: همچنین کلیه مقاطع تحصیلی درمناطق الموت شرقی، الموت غربی، کوهین و طارم سفلی قزوین و قاقازان غربی شهرستان تاکستان در روز جاری نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مومنی تاکید کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول شهرستان بویین زهرا نیز در نوبت صبح روز سه شنبه تعطیل می باشد.

وی یاد آور شد: آموزش ها در مدارس تعطیل شده به صورت غیر حضوری و مجازی باید پی گیری شود و هرگونه تعطیلی جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه کاره عصمت، الغدیر، ساختمان مرکز مشکلات یادگیری، مدارس خیری ظفرکش، هُدر و سیلاب در شهرستان سلماس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال  حاضر ۲۵۵ باب مدرسه شامل بر  یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان در حال ساخت است که با تکمیل این تعداد کلاس درس، سرانه فضای آموزشی در استان به ۴ و هشت دهم مترمربع خواهد رسید.

قهرمان رحمانی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی در استان ۴/۲۲ مترمربع و در کل کشور ۵/۲۲ مترمربع می‌باشد که در مقایسه با میانگین کشوری یک مترمربع تفاوت دارد که انشالله رفع خواهد شد.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری برای توسعه و احداث مدرسه در استان یک هزار ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تا پایان امسال بیش از ۵۰۰ کلاس درس از آنها تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: برای تکمیل مدارس در دست احداث استان علاوه بر اعتبارات سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز در خواست شده است که در صورت تخصیص آن امسال ساخت یکصد کلاس درس دیگر به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر ۱۰ مدرسه در شهرستان سلماس در دست احداث می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟