Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - کلیم الله وثوقی گفت: با توجه به بارش سنگین برف که در برخی از مناطق استان ارتفاع برف به ۷۰ سانتی متر هم می‌رسید، تمام امکانات و تجهیزات راهداری برای برف‌روبی و بازگشایی جاده‌ها حاضر بودند.

مدیرکل راهداری و جم و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۵۰ نفر نیروی راهداری با استفاده از ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در ۲۲ منطقه استان اردبیل اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها نموده که هم‌اکنون شاهد باز بودن جاده‌های اصلی و فرعی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وثوقی می‌گوید: پس از بارش سنگین برف در روز‌های اخیر، بیش از ۴هزار و ۶۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی و ۵۰۰ تن نمک‌پاشی انجام شده است.

به گفته او با توجه به افت شدید دمای استان و کولاک در جاده‌ها و به‌خصوص در گردنه‌ها، همشهریان عزیز از سفر‌های غیرضرور به جد اجتناب کنند.

سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز گفت: با توجه به بارش برف در استان اردبیل و لغزنده بودن جاده‌های مواصلاتی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو در هنگام رانندگی از جمله مهم‌ترین تاکیدات پلیس برای رانندگان است.

او گفت: تاکید ما بر عدم سفر‌های غیرضرور است، ولی در صورت الزام و ضرورت سفر، داشتن تجهیزات زمستانی و به‌خصوص زنجیر چرخ ضروری است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی راه روستایی بارش برف راهداری اردبیل تجهیزات زمستانی استان اردبیل جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته