Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - علی اصغر علی اکبری، گفت: تاکنون هلال احمر در مجموع به ۳۹۹ خودرو گرفتار شده در محور‌های برفگیر استان امدادرسانی کرده است.

او گفت: در پی بارش برف از یکشنبه هفته جاری تاکنون ۲۶ تیم امدادی در محور‌های ایلام به ایوان، ایلام به ارغوان محدوده تونل آزادی، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، آبدانان به دره شهر گردنه کبیرکوه، سیروان به سه راهی کارزان، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به ایلام و ایلام به دره شهر محدوده مله پنجاب مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری با ذکر اینکه خدمت رسانی نیرو‌های این جمعیت اعم از امدادگر و نجاتگر به خودرو‌های گرفتار شده در محور‌های برف گرفته استان همچنان ادامه دارد، گفت: ۹۲ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۲۶ تیم از دیروز در محور‌های برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می‌کنند.

او گفت: در این مدت همچنین ١١ مسافر گرفتار شده در برف و سرما در محور‌های مواصلاتی استان را در پایگاه‌های امدادی اسکان اضطراری داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در محور‌های برف گرفته تیم‌های هلال احمر در حال خدمات رسانی به خودرو‌ها و مسافران در راه مانده هستند و خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

او گفت: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان بوده و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر بارش برف محور های برف هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد