Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس اعلام کرد که علی‌رغم بارش نسبتا خوب باران در اکثر نقاط استان، تردد در محورهای مواصلاتی ایمن و روان برقرار است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت راه‌های استان فارس در صبح سه‌شنبه ۲۸ دی ماه، بیان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمام محورهای استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۸ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل ۲۳ درصد افزایش را نشان می دهد همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصداست.

مدیر مرکز مدیریت راههای فارس ادامه داد: اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ در محور کمربندی پل فسا شیراز و کمترین تردد در محور صفاشهر-بوانات بین ساعات ۱۵ تا ۱۶ انجام شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به دلیل شرایط نامساعد جوی و  شیوع ویروس کرونا از سفرهای جاده‌ای پرهیز کنند.

او همچنین با اشاره به وضعیت جوی محورهای فارس گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای وگزارش‌های اعلام شده راهداران مستقر در محورها، هم‌اکنون بارش برف درمحورهای سپیدان به اقلید، نورآباد، مرودشت(گردنه چاهو)، کازرون به دشت ارژن و قائمیه به دشت ارژن در جریان است.

مدیر مرکز مدیریت راههای فارس ادامه داد: در محورهای شیراز به رستم، ارسنجان، استهبان، پاسارگاد، جهرم، خرامه، قیروکارزین، داراب، زرین‌دشت، مرودشت، فراشبند، فسا، کازرون و کوار نیز شاهد بارش باران هستیم.

به گفته احمدی، مه گرفتگی در محور دشت ارژن به کازرون گزارش شده و سایر محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حمید احمدی سامانه بارشی فارس محور مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آبادی کلواری در شهرستان لردگان و بخش فلارد استان چهارمحال وبختیارئ واقع است. این روستا، مرکز دهستان فلارد است. به‌دنبال بارش شدید باران دو روز گذشته در این منطقه بخش‌هایی از راههای ارتباطی تخریب شده است. شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از مشکلات اهالی این منطقه برای رفت و آمد با خودرو گفت و درخواست رسیدگی مسئولان به این موضوع را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در بارش سنگین باران روزهای گذشته محل عبور ومرور ماشین درکلواری شهرستان فلارد دچار مشکل شده وبرای عبور مردم مشکلاتی بوجود آمده وهیچگونه رسیدگی نشده است ازمسئولین درخواست رسیدگی داریم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • باران عید امسال، پاداش نیکوکاری مردم در سیل ۹۸ بود
  • خروشان شدن رودخانه کر بر اثر بارش شدید باران + فیلم
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس
  • ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار