Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی، عبداله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان  رئیس کمیته اجرایی در دبیرخانه سازمان مرکزی رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم بر ارتباط دانشگاه با بخش خصوصی، جذب اسپانسر مالی رویداد، پیگیری امور مربوط به فضاهای رویداد و غرفه بندی براساس حوزه های مختلف گروه های پژوهشی، استارت آپ ها و شرکت های دانشگاه و همچنین طراحی، اجرا، پشتیبانی، تدارکات، تشریفات، سمعی و بصری و تبلیغات رویداد تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است در راستای عینیت بخشی تحقق اهداف و اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب برنامه 5ساله راهبردی – عملیاتی دانشگاه، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد تا از ظرفیت ها، فعالیت ها و قابلیت های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری و نوآوری را در نخستین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی کند.

حمید انصاری کد خبر: 1126204 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان در گفتگو با خبرنگاران از تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

وی بیان کرد: نخستین دوقلو‌های استان سمنان توسط  الهام صفاریه جراح و متخصص زنان و زایمان با فلوشیپ انکولوژی زنان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  علی‌اکبر همتی پزشک متخصص بیهوشی و کادر اتاق عمل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری