Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:58:10 GMT

پخش 885 تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۱۳۷۵

پخش 885 تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های ایلام

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی بارش برف، ریزش برداری در ۴۴ مقطع از محورهای استان انجام و ۴۸۴ کیلومتر از محورهای شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

وی افزود: با تلاش عوامل راهداری ۸۸۵ تن مخلوط ماسه و نمک شامگاه گذشته در جاده‌های این استان پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی طی شامگاه گذشته، همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) با ۲۰۰ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه‌ای استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

وی افزود: به ۷۴۵ خودرو کمک رسانی شده و بیش از ۱۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در هفت راهدارخانه استان ذخیره‌سازی شده است.

دلخواه تاکید کرد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

دلخواه تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: برفروبی مخلوط ماسه و نمک برف برف روبی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود