Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز جمعه در مناطق مختلف استان فعالیت سامانه بارشی آغاز شده و طی دیروز هم در مناطق سردسیر استان بارش‌ها به شکل برف بوده است.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته شهرستان ایوان با ۵۸ میلی متر، ایلام ۳۹.۵ میلی متر، سرابله ۲۶ میلی متر، بدره ۲۵ میلی متر، ملکشاهی ۲۱ میلی متر، لومار ۱۴ میلی متر بارندگی و دیگر شهرستان‌ها بارش‌های زیر ۱۰ میلی متر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی ایلام تصریح کرد: این مقدار مجموع بارش‌های باران و برف است که به شکل آب درآمده است.

وی عنوان کرد: این سامانه طی اواخر وقت دیروز از سطح استان خارج شده است، طی امروز و فردا پدیده خاصی در سطح استان وجود ندارد و جو استان پایدار و آسمان استان نیز غالباً به شکل صاف است.

وی ادامه داد: همچنان توده هوای سرد در سطح استان استقرار دارد به طوری که طی دیشب دمای شهر ایلام به زیر ۱۲ درجه زیر صفر رسید.

احمدی نژاد عنوان کرد: شرایط یخبندان شدید در سطح استان وجود دارد و این شرایط تا پایان هفته در سطح استان تداوم دارد.

وی افزود: موج بارشی دیگری از صبح روز پنجشنبه وارد استان می‌شود، این موج بارشی با توجه به هسته سردی که به همراه دارد در اغلب نقاط استان به شکل بارش برف خواهد بود.

وی گفت: لذا روز پنجشنبه نیز شرایط بارش برف را در سطح استان داریم، از روز جمعه جو پایداری را در سطح استان خواهیم داشت.

کد خبر 5402697

منبع: مهر

کلیدواژه: برف و یخبندان ایلام بارش برف بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بارش باران برف روبی سیلاب آمار کرونا ایلام گرگان سطح استان میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در چوار ایلام

دریافت 6 MB کد خبر 6087171

دیگر خبرها

  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • بارش شدید باران و تگرگ در بندرخمیر
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • وزش باد شدید در چوار ایلام
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری