Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از سقوط بهمن در محدوده قطعه دوم آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: با برخورد بهمن به کانکس‌های پروژه، متأسفانه یکی از کارگران فوت کرد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: در این حادثه سه کانکس به دلیل سرعت بهمن جابجا شده بود و این سه نفر که در یکی از کانکس‌ها حضور داشتند دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از شب گذشته که بارش برف شروع شد جاده چالوس از ورودی کرج بسته شد تا شاهد حادثه برای مسافران عبوری نباشیم.

این مسئول گفت: در حال حاضر با توجه به آفتابی شدن هوا، احتمال جابجایی سنگ و ریزش بهمن در محورهای کوهستانی بسیار زیاد است و این مسیرها برای تردد خطرناک است. بنابراین از مردم می‌خواهیم فریب آفتابی بودن هوا را نخورند و برای تردد از محورهای کوهستانی ملاحظه این موارد را نیز داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به جز حادثه ریزش بهمن در محدوده پروژه تهران-شمال، هیچ حادثه دیگری از جمله تصادف و یا در راه ماندن خودرو نداشته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزادراه تهران شمال مدیریت بحران استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از مرگ ۶ کارگر غیرایرانی در حریق اتاقک کارگری خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات حادثه ظهر امروز گفت: ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در اتوبان شهید یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 

وی افزود: آتش نشانان بالافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده کردند که در یک پروژه در حال ساخت، چندین اتاقک ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بود در محل وجود داشت که یکی از این اتاقک‌های حدودا ۱۰ متری، دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: داخل اتاقک وسیله خاصی جز پتو و موکت وجود نداشت اما اتاقک شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه ۶ نفر کارگر دیگر که از اتباع غیرایرانی نیز بودند؛ در اتاقک گیر کرده بودند و نتوانسته بودند خود را نجات دهند.

ملکی گفت: به تائید عوامل اورژانس، هر شش نفر جان خود را از دست داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال