Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سیدحسین سیدموسوی گفت: این مرکز آموزش عالی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها در نیمسال تحصیلی آمادگی کامل را دارد.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اختیاراتی که به دانشگاه‌ها محول شده است، نحوه اجرا و راهکار‌های مناسب برای برپایی حضوری کلاس‌ها تا قبل از آغاز نیمسال جدید تحصیلی، اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: دانشگاه فردوسی مشهد نیز با توجه به تجربیات آموزش مجازی که در دوره پاندومی کرونا اندوخته است، روش‌های آموزشی جایگزین را برای برگزاری کلاس‌ها تعریف کرده است، به گونه‌ای که برخی از کلاس‌ها به صورت غیرحضوری، برخی مجازی و تعدادی از دروس نیز به صورت ترکیبی حضوری - مجازی برای بهره مندی دانشجویان از دروس کارگاهی، آزمایشگاهی و مهارتی تعریف شد.

مدیر دفتر ریاست دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بر همین اساس در نیمسال گذشته، دروس مقطع دکتری به صورت حضوری برگزار شد و حتی بر اساس نظر برخی از استادان و دانشکده ها، شرایط حضور برخی دانشجویان سایر مقاطع برای آموزش هم فراهم شد.

سیدموسوی گفت: هم اکنون خوابگاه‌های دانشگاه با ظرفیت حداقلی تعریف شده از سوی ستاد کرونا فعال است و برای استفاده از ظرفیت بالاتر در نیمسال آینده، نظر ستاد ملی و استانی کرونا نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برپایی حضوری کلاس ها کلاس های مجازی کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر فردا، سه شنبه ۲۸ فروردین غیر حضوری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پر خطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی