Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از شناسایی 8 بیمار مبتلا به سویه اومیکرون در این شهرستان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت جدی و دقیق شیوه نامه های بهداشتی، هرچه سریعتر نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پارسا در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از شناسایی 8 بیمار به سویه اومیکرون در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: براساس آخرین آمار تعداد مبتلایان کرونای امیکرون در کشور ١١۶٢ مورد با ٣ مورد فوتی در تبریز، یزد و شهرکرد و یک مورد بدحال در اهواز گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان افزود: آمار مبتلایان اومیکرون در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا امروز، ۱۵۱ مورد است که ۱۳ نفر آنان در بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه تاکنون مورد فوتی اومیکرون نداشته ایم.

وی با بیان ابنکه ۱۲ نفر از این مبتلایان سابقه سفر خارجی طی دو هفته اخیر داشته اند به سرعت بالای واگیری و انتشار اومیکرون اشاره و به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه فریب خفیف بودن اومیکرون را نخورید و با جدیت شبوه نامه های بهداشتی بخصوص زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و تهویه مناسب در مکان‌های تجمعی و سربسته را رعایت کنند و هر چه سریعتر برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا به مراکز سلامت یا مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند. 

او با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز رویکردی برای کاهش تنش آبی تابستانی در استان است، تصریح کرد: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده‌ی استان در بخش خانگی است.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ