Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد یحیی زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف که از اوایل بامداد روز جمعه هفته در مناطق مختلف شهرستان خلخال آغاز شده موجب بسته شدن راه ۱۴۲ روستای این شهرستان شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران هم اکنون راه ارتباطی ۸۲ روستا باز شده وتلاش برای برف روبی و بازگشایی ۶۰ روستا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  عملیات برف‌روبی و بازگشایی راه‌های مسدود روستایی با اولویت روستاهای پرجمعیت هم اکنون در حال انجام است و در حال حاضر راه ارتباطی ۲۴ روستای بخش مرکزی ،۱۹ روستای بخش شاهرود و۱۹ روستا واقع در بخش خورش رستم خلخال مسدود است.

وی بیان کرد: شدت کولاک و حجم بالای  برف، عملیات بازگشایی و برفروبی راه‌های مسدود شده از برف روستایی این شهرستان را با مشکل مواجه کرده و با آرام شدن هوا امکان بازگشایی راه برخی از روستاهای واقع در مناطق مرتفع امکان پذیر نخواهد بود.

یحیی‌زاده همچنین گفت: به علت کولاک شدید و سقوط بهمن در منطقه کرمان در داخل حوزه استحفاظی استان گیلان راه ارتباطی خلخال به اسالم هم اکنون مسدود و تا اصلاع ثانوی از تردد رانندگان در این مسیر از هر دو سمت گیلان و خلخال جلوگیری می‌شود.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت:پس از بارش های سنگین برف که از روز جمعه هفته گذشته در منطقه آغاز شده این دومین بار است که جاده ارتباطی خلخال به اسالم مسدود می‌شود.

وی افزود: با فروکش برف و صاف شدن آسمان خلخال عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر شهر خلخال نیز با اولویت بازگشایی خیابانهای اصلی از سوی شهرداری و با بکارگیری از سه  دستگاه لودر و ۲ دستگاه گریدر شهرداری و بخش خصوصی در حال انجام است.

وی اظهار کرد:هم اکنون ۶۰ درصد از سطح خیابانهای اصلی و فرعی شهر خلخال برف‌روبی شده و بازگشایی کوچه‌ها و معابر فرعی شهر نیز پس از پایان پاکسازی معابر اصلی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره هواشناسی خلخال  نیز از بارش بیش از ۶۲ سانتیمتر برف در روزهای گذشته در این شهر خبر داد و افزود: ۳۵ سانتیمتر از مجموع بارندگی‌های برف خلخال طی روز و شب گذشته باریده است.

غلامرضا گلمرداری گفت: با فروکش برف و صاف شدن آسمان، دمای هوای این شهر رو به کاهش گذاشته و شهروندان در شب گذشته و صبح امروز سرمای ۱۱ درجه زیر صفر را تحمل کردند که در مقایسه با حداقل دمای هوای روز قبل سه درجه سردتر شده است.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بارش برف خلخال استان اردبیل بارش برف هم اکنون برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده گچساران به زیدون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آقاجری حد فاصل جاده شهر سردشت زیدون به سمت گچساران و بهبهان قصد تعویض خط تعمیر خط اصلی انتقال آب را دارد و این عملیات باعث مسدودسازی جاده ارتباطی گچساران به زیتون و دیلم حد فاصل کارخانه قند نباتی ارجان نوین خواهد شد خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اطلاع رسانی جهت مسدود سازی مسیر صبح تا ۲۰ همکاری مسیر جایگزین مسیر کمربندی شهر زردشت زیدون

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • راه ارتباطی سی و سه روستا به قصرقند مسدود شد
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • مسدود شدن راه ارتباطی 5 روستا
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد