Web Analytics Made Easy - Statcounter

حذف از رقابت های جام حذفی امارات، انتقادات از سرمربی شباب الاهلی را به بالاترین حد ممکن رسانده است

طی چند روز اخیر انتقادات زیادی به سرمربی شباب الاهلی مطرح شده است.

به گزارش طرفداری، شباب الاهلی دبی دو روز پیش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات به مصاف الشارجه رفت و در ضربات پنالتی مغلوب و از این رقابت ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی احمد نوراللهی روز کابوس واری را پشت سرگذاشت و دو پنالتی خراب کرد. مهدی قائدی هم به دلیل تغییر پستش به نوک خط حمله نتوانست بازی همیشگی اش را انجام دهد.

انتقادها از مهدی علی سرمربی شباب الاهلی به تغییر پست مهدی قائدی همچنان ادامه دارد. بعد از حمله کارشناس شبکه ابوظبی اسپورت به تصمیم سرمربی شباب الاهلی، این بار یک هوادار دو آتشه به شدت انتقاد کرد.

کاربر توییتر هوادار شباب الاهلی در صفحه خود نوشت:

مهدی علی(سرمربی شباب الاهلی) مهدی قائدی را با تغییر عجیب در پستش کشت!

انتقادها از مهدی علی از استفاده نادرست از بازیکنان خارجی اش مخصوصا قائدی این روزها بالا گرفته است. این تیم روز گذشته در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به عنوان یکی از رقبای فولاد خوزستان شد.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی شباب الاهلی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس