Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ویژگی مذکور به طور آزمایشی در برزیل، اسپانیا و فیلیپین ارائه خواهد شد.

این شبکه اجتماعی آزمایش این قابلیت را در آگوست سال گذشته و به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش اخبار جعلی موجود در پلتفرمش آغاز کرد. طرح آزمایشی نخست در آمریکا، استرالیا و کره جنوبی انجام شد.

توئیتر اعلام کرد از زمان آغاز آزمایش ویژگی مذکور حدود ۳ میلیون گزارش از کاربرانی دریافت کرده که از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با استفاده از قابلیت مذکور توئیت های ناقض قوانین را برچسب زده اند.

این شبکه اجتماعی سال گذشته برنامه ای دیگر به نام Birdwatch را راه اندازی کرد که به شرکت کنندگان اجازه می داد یادداشت ها و محتواهایی به توئیت های گمراه کننده اضافه کنند. هرچند این یادداشت ها در یک وب سایت جداگانه حفظ می شدند.

کد خبر 5402760

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری توییتر اخبار جعلی شبکه اجتماعی فناوری نانو حاکمیت سایبری ایالات متحده امریکا گوگل فیس بوک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی امنیت سایبری خودروی برقی اینترنت ثابت هواپیما هکرها ناسا نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد

به گزارش خبرآنلاین به گزارش از ایسنا، در بیانیه وزارت کشور جمهوری آذربایجان آمده است: «مسیر باغانیس-ووسکپار برای انجام پاکسازی مین در قلمرو مجاور و هم‌چنین جلوگیری از ورود شهروندان به مناطق مین‌گذاری شده مجاور به منظور اطمینان از ایمنی آنها بسته شده است.»

خبرگزاری تاس به نقل از بیانیه وزارت کشور جمهوری آذربایجان گزارش کرد: «تعیین مرز در بخش باغانیس-ووسکپار برای امروز ۲۳ آوریل (۴اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است. هم‌چنین به اطلاع می‌رسانیم شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از قلمرو حاکمیت جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، صحت ندارد.»

این بیانیه در ادامه مجددا افزود: «تاکید می‌کنیم که هیچ تغییری در خط تماس ارمنستان-آذربایجان برای امروز برنامه‌ریزی نشده است. پس از تعیین مرز، نیروهای مرزی ارمنستان به حفاظت از خط مرزی مشغول خواهند شد.»

دفتر دولت ارمنستان هم امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد بر اساس توافق کمیسیون‌های تعیین حدود مرزی هر دو کشور، «فرآیندی از ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برای تعیین مختصات بر اساس اندازه‌گیری‌های مربوطه آغاز می‌شود.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898704

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی
  • گزارش رسانه آمریکایی از ویژگی مشترک جنگ‌های اوکراین و ایران و اسرائیل
  • این جنگنده بدون خلبان جنگید
  • کره شمالی کلاهک فوق بزرگ موشک کروز آزمایش کرد