Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوریفر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در صحبت هایی پاسخ سرپرست پیکان را داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از لغو دیدار استقلال و پیکان به دلیل تعداد زیاد کرونایی های آبی پوشان، خودروسازان نسبت به عدم برگزاری این بازی معترض بوده و سعید دقیقی سرپرست پیکان پس از مصاحبه هایی که روز گذشته با رسانه ها داشت، شب قبل نیز روی آنتن برنامه فوتبال برتر نسبت به تعویق این بازی اعتراض کرد و ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا را با داستان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبت ها باعث شد تا معاون ارتباطات استقلال نسبت به این صحبت ها واکنش نشان دهد.

محمد نوریفر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: سرپرست محترم پیکان طوری صحبت می‌کنند که انگار ما به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر از رویارویی با تیمی که چند هفته قبل مقابل آن پیروز شدیم، واهمه داشتیم. اتفاقا استقلال تا ظهر دیروز در تلاش بود که این بازی لغو نشود اما تست‌های کرونا چنین اجازه‌ای را به ما نداد. اعضای تیم استقلال ناراحت هستند که چرا این بازی برگزار نشد، چون استقلال روی نوار موفقیت قرار دارد و قابل پیش‌بینی بود که در مسابقه جام حذفی هم موفق باشیم اما افسوس که کرونا اجازه نداد.

 

بنابراین واقعا جای تعجب دارد که سرپرست تیم پیکان با کدام منطق به این نتیجه رسیده و بهتر است که کمی واقع‌بین باشند. باید منصفانه صحبت کنیم و بدون تردید هر دو تیم استقلال و پیکان که مسابقه امروزشان لغو شده، از نظر برنامه‌ریزی دچار زیان شدند اما باشگاه استقلال تابع قوانین موجود بوده و امکان برگزاری این مسابقه را نداشته است.

 

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در پاسخ به اینکه سعید دقیقی، سرپرست پیکان گفته است که تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و در جلسه هماهنگی این مسابقه صحبتی از کرونای بازیکنان استقلال مطرح نشده، گفت: ساعت جلسه هماهنگی بازی استقلال با پیکان ۱۲:۳۰ ظهر نبود و ساعت شروع جلسه ۱۱ صبح بوده و یک ساعت هم بیشتر این جلسه طول نکشید. در این جلسه آقای بیژن طاهری بلافاصله ناظر مسابقه را در جریان این موضوع گذاشته و در طول جلسه هم بارها به صورت تلفنی در حال پیگیری موضوع کرونای بازیکنان تیم استقلال بوده. پس اینکه می‌گویند هیچ صحبتی از کرونا در جلسه هماهنگی نبوده، واقعیت ندارد.

استقلال تهران پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پیکان تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید با وجود پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، شاگردان او نیمه اول خوبی را سپری نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: به تیم خوب و محترم آلومینیوم و دوست عزیزم آقای  حسینی خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنانم در تیم ذوب‌آهن هم خدا قوت می‌گویم. در نیمه اول تیم آلومینیوم اراک بهتر از ما بازی کرد. آنها کنترل بازی و گردش توپ بهتری نسبت به ما داشتند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان