Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه ایرنا، براساس این هشدار کاهش محسوس دما طبق خروجی نقشه ها و مدل های هواشناسی پس از خروج سامانه بارشی را باید انتظار داشت.

دمای هوا طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، دمای هوا بین چهار تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد و در نتیجه آن احتمال خطر سرمازدگی و خسارت دیدن محصول های کشاورزی وجود دارد که این خطر در مناطق مرتفع بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه شده دما و رطوبت و تهویه در واحدهای گلخانه ای، مرغداری ها و دامداری ها کنترل شود و با توجه به سرمایه شبانه در مصرف حامل های انرژی صرجویی شود.

سامانه بارشی که از روز ۲۴ دی تا کنون در هرمزگان فعال است موجب بارش ۱۲۵ و سه دهم میلی‌متر بارش در شهرستان میناب،۱۲۳ و یک دهم میلی‌متر در رودان، ۱۰۷ میلی‌متر در حاجی آباد، ۱۰۶ میلی‌متر در پارسیان (گاوبندی)، ۹۸ و ۶ دهم میلی‌متر در بستک، ۹۶ و چهار دهم میلی‌متر در بندرعباس، ۶۹ میلی‌متر در سیریک، ۴۸ میلی‌متر در لاوان،۴۵ میلی‌متر در بشاگرد، ۳۳ و سه دهم میلی‌متر در قشم دریایی و ۳۱ هفت دهم میلی‌متر در بندرلنگه، ۲۹ و هفت دهم میلی‌متر در خمیر، ۲۳ میلی‌متر در قشم فرودگاهی، ۱۸ و ۲ دهم میلی‌متر در کیش، سه و ۹ دهم میلی‌متر در ابوموسی، سه و ۶ دهم میلی‌متر در سیری و ۲ و نیم میلی‌متر باران تا ساعت ۹ و سی دقیقه امروز شده است.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی هرمزگان کشاورزی هرمزگان بارش باران پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی هرمزگان کشاورزی هرمزگان اداره کل هواشناسی هرمزگان کشاورزی هرمزگان بارش باران دهم میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگان با ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش‌های استان بوشهر

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شهرستان‌های جنوبی از جمله کنگان جم و دیر با ۳۲.۵ تا ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش باران در استان بوشهر است. - اخبار استانها -

علیرضا بهادری در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به اینکه سامانه بارشی از اوایل فردا از استان بوشهر خارج می‌شود اظهار داشت: از فردا به‌تدریج با کاهش ابر، وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر تا اوایل هفته آینده آرام است.

وی به آمار مجموع بارش ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر در سامانه بارشی اخیر تاکنون پرداخت و افزود: با توجه به اینکه سامانه بارش باران در جنوب استان بوشهر متمرکز است در 24 ساعت گذشته بیشتر میزان بارش باران در کنگان با 50 میلیمتر ثبت شده است.

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه پس از کنگان شهرستان جم با 43 میلیمتر رکورددار بارش باران در استان بوشهر است گفت: در شبانه‌روز گذشته در شهرستان دیر 32.4 میلیمتر بارش باران ثبت شده و شهرستان عسلویه به‌عنوان شهرستان چهارم جنوب استان بوشهر 27.8 میلیمتر باران بارید.

بهادری با اشاره به میزان بارش باران در دشتی و تنگستان به ترتیب 6.8 و 4.5 میلیمتر خاطرنشان کرد: در مرکز استان بوشهر 2.7 میلیمتر بارش باران ثبت شده است و ایستگاه‌های هواشناسی دشتستان، گناوه، دیلم و خارگ را کمترین بارش باران در شبانه‌روزی گذشته ثبت کرده‌اند.

وی با اشاره به سرعت وزش باد تا 50 کیلومتر بر روی خلیج فارس تصریح کرد: با توجه به وزش باد شدید، خلیج‌فارس مواج است و از فردا چهارشنبه با فروکش شدن جهت جریانات جوی انتظار می‌رود شرایط دریایی تا حدودی آرام‌تری داشته باشیم.

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا در استان را 60 تا 120 سانتیمتر اعلام و بیان کرد: تا اوایل وقت فردا ارتفاع موج دریا در نوار ساحلی مناطق جنوبی و مرکزی استان بوشهر در برخی ساعات 90 تا 180 گاهی تا 210 سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • کنگان با ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش‌های استان بوشهر
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • در کدام شهر هرمزگان بیشتر باران بارید؟
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • احتمال بارش ۸۰ میلی‌متر در جنوب استان کرمان
  • سیلاب در راه نواحی جنوب شرق کشور | احتمال ۵۰ میلی متر بارش | کدام استان ها بارش بهاره دارند؟ | ببینید
  • فعلا خبری از بارش‌های چشمگیر در کرمانشاه نیست/ رشد ۱۶ درصدی بارش‌ها
  • ثبت بیشترین بارش‌ها در اسدیه با ۲۰ میلی متر
  • پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا برای کرمان
  • هوشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان