Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: در شرایط فعلی رعایت شیوه نامه های بهداشتی در  مطب ها، دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس +۱۰ بسیار مهم بوده و این موارد به صورت هفتگی از سوی بازرسان بهداشتی رصد می شود.

وی افزود: از سه هزار و ۵۰۴ مطب در استان خوزستان یک هزار و ۵۸۰ مطب در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تهویه مناسب عملکرد نامناسبی داشته که سازمان نظام پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز موظف است در طول یک ماه نسبت به رعایت شیوه نامه ها و نصب تهویه مناسب در مطب ها اقدام لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: در دفاتر پلیس + ۱۰ وضعیت مناسبی داریم و تنها ۱۵ دفتر تهویه مناسب ندارند که مقرر شد تا آخر همین هفته مشکل آنها برطرف شود.

وی با بیان اینکه در رابطه با رعایت شیوه نامه ها و نصب تهویه هوا تفاوتی بین افراد و صنف ها وجود ندارد و ملاک اجرای مصوبه های ستاد کرونا است افزود: ۸۶ دفتر پیشخوان دولت در سطح استان، نصب تهویه مناسب و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را نادیده گرفته اند که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در یک برنامه زمانبندی شده ۲ هفته فرصت دارد تا نسبت به رعایت شیوه نامه ها و تهویه مناسب در این اماکن اقدام لازم را انجام دهد.

حیاتی گفت: تاکنون ۷۰ درصد جمعیت هدف استان دُز دوم واکسن را دریافت کرده اند که این رقم قابل قبول نیست وخوزستان از استان های پایین کشور در این رابطه است لذا از مردم خوزستان  تقاضا می شود به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و دُز دوم واکسن خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: افرادی که زمان دریافت واکسن دُز سوم‌شان فرا رسیده هر چه سریعتر اقدام کنند تا در برابر سویه جدید اُمیکرون ایمنی لازم در جامعه ایجاد شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در خوزستان گفت: همچنان رعایت شیوه نامه ها، واکسیناسیون و حمایت از طرح شهید سلیمانی در دستور کار این قرارگاه است و به طور جدی رصد و پیگیری می شود.

وی افزود: برای افزایش میزان واکسیناسیون در شهرستان کارون لازم است شهرداری اهواز سه دستگاه اتوبوس در اختیار فرمانداری کارون قرار دهد تا پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه ای این شهرستان بیشتر شود. 

در حال حاضر تمام شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان اهواز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان اهواز رعایت شیوه نامه ها تهویه مناسب ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مرکز فرآوری پیوند و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

دکتر شریعتی افزود: در چهار روز گذشته نیز با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، چهار پیوند عضو در  خوزستان انجام شده است که یک اقدام بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک