Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - احمد کرمی در نشست ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان استان گفت: مناسب سازی به عنوان یکی از نیاز‌های قشر معلول و سالمند و جانباز حق این قشر بوده و برای تحقق این مساله باید عزم همگانی وجود داشته باشد.

او با ذکر اینکه بودجه مناسب سازی فضا‌های عمومی باید در ردیف اعتباری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها پیش بینی شود، افزود: مسئولان باید دغدغه رفع نیاز‌های افراد دارای معلول و سالمند را داشته و رفع آنرا مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دستگاه‌های اجرایی که با جامعه معلولان و سالمندان در ارتباط هستند، نظیر کمیته امداد، بهزیستی، تامین اجتماعی و بازنشستگی باید فضای مناسب سازی شده برای تردد جامعه هدف داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار ایلام همچنین گفت: خروجی نشست‌های این شورا باید با عملیاتی شدن مصوبه‌ها و اجرایی شدن آن‌ها قابل لمس باشد.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این نشست خواستار همکاری شهرداری و استانداری برای احداث پل هوایی مقابل خیابان این اداره کل برای سهولت تردد افراد دارای معلولیت و سالمند شد.

همتی با اشاره به اهمیت مناسب سازی از برنامه ریزی این اداره کل برای پیاده سازی الگوی مناسب سازی در ۲ شهرستان بدره و ایوان خبر داد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالمندان و معلولین بهزیستی مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، غیرتی با اشاره به شکسته شدن بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه گفت: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند