Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکنسول ایران در بمبئی دقایقی پیش با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال بانوان، با کادر فنی تیم ملی گفتگو کرد.

به گزارش برنا، ابوالفضل محمد علیخانی،سرکنسول ایران در بمبئی با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال بانوان با کادر فنی و سرپرستی دقایقی را به گفتگو پرداخت.

وی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: ما در کنار شما هستیم تا با فراغ خاطر تمرینات خود را برای دیدار مقابل هند برگزار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک حضور شما در این رخداد بزرگ و آسیایی باعث افتخار ایران است. امیدواریم که نتایج مطلوبی را کسب کنید. بازیکنان ایران با حجاب اسلامی و شرایط متفاوت تر از تمامی تیم ها به میدان می‌روند و بازیهای سختی را پیش رو دارند. اما با توجه به توانایی و انگیزه بالایی که از دختران ایران زمین سراغ دارم، میدانم که بهترین نتیجه را کسب و مانند همیشه باعث افتخارمان خواهید بود.

محمد علیخانی ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار بازیکنان گفت: وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان را مرتبا پیگیری کرده و متوجه شدم که یکی از بازیکنان شما با فرزند 6 ماهه خود در هند حضور دارد. این انگیزه و پشتکار جای تقدیر دارد. بدون شک دختران ایران همیشه با انگیزه مضاعف و تلاش بالا سعی می کنند که باعث افتخار باشند و از نظر من تلاششان جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه فاطمه علیپور،سرپرست تیم ملی فوتبال و مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال دقایقی را در خصوص آخرین وضعیت تیم از لحاظ پشتیبانی و آمادگی بازیکنان تیم ملی به سرکنسول ایران در بمبئی ارائه دادند.

در پایان این دیدار الهام فرهمند به همراه فرزند خود دقایقی را با سرکنسول ایران در بمبئی صحبت کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بمبئی تیم ملی فوتبال تیم ملی حجاب زمین فوتبال سرمربی تیم ملی فوتبال فوتبال بانوان سرکنسول ایران در بمبئی تیم ملی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

به نقل از ایسنا دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888983

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • خبر خوش برای سپاهانی ها؛ پیام نیازمند برگشت + عکس
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است