Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: استمرار و تامین جریان گاز طبیعی تمام مشترکان در طول سال بخصوص در فصل سرما را نیازمند همکاری و همراهی تمام مشترکان در مصرف بهینه و منطقی گاز است.

وی بر رعایت دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران مبنی بر صرفه جویی در مصرف در ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی و موتو خانه‌های ساختمان تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی پس از اتمام ساعت کار اداری تاکید کرد و افزود: این موضوع از روی میزان مصرف از طریق واحدهای بازرسی شرکت‌ گاز مورد کنترل قرار گرفته و در صورت عدم رعایت موضوع، موجب اخطار وقطع جریان گاز سازمان‌های مذکور خواهد شد.

فعله‌گری با اشاره به سرد شدن تدریجی دمای هوا، اعلام کرد: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت کامل موارد صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی در سازمان‌های ذیربط هستند.

وی گفت: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی با خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی پس از پایان وقت اداری و روزهای تعطیل، موظفند اقدام لازم را در راستای مدیریت مصرف در بخش‌های مربوطه به عمل آورند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت: رعایت دمای رفاه 18 الی 21 درجه سانتیگراد ، کاهش دمای منزل را با پوشیدن لباس‌های گرم و مناسب، نصب پنجره‌های دو جداره، استفاده از پرده‌های ضخیم، خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بدون استفاده، پوشاندن دریچه های کولر ، عایق کاری موتورخانه‌ها و استفاده نکردن از شومینه به علت بازدهی و ایمنی پایین را از ساده‌ترین راهکار‌های صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی دانست.

فعله‌گری در پایان با اشاره به آمادگی تاسیسات و تجهیزات و نیروی های متخصص برای خدمت رسانی به مشترکین عزیز بیان داشت : در صورتیکه به هر دلیلی جریان گاز طبیعی مشترکین از مدار مصرف خارج گردید سامانه تلفنی 194 برای خدمت رسانی به مشترکین عزیز بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی است و با تماس با این سامانه در کمترین زمان ممکن مشکل آنان رفع خواهد شد.  

لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان 580 هزار  مشترک گاز طبیعی تحت پوشش دارد که از این تعداد حدود 30 هزار مشترک آن شامل ادارات، مساجد و سایر اماکن عمومی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت گاز کردستان صرفه جویی مصرف گاز فعله گری ادارات و دستگاه های اجرایی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اظهار داشت: موضوعی مطرح شد مبنی بر این‌که دو روز تعطیلی در این لایحه پیش‌بینی شده؛ در حالی که به واقع این‌گونه نیست.

وی گفت: دولت دقیقا خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده و طبیعتا مراکز نظامی، امنیتی، بانک‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که در حالت اضطراری و حوادث غیرمترقبه هستند، آنها ساعت کاری خودشان را دارند و پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نیست.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی افزود: بر این اساس، بازار، شرکت‌های خصوصی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شما می‌دانید طبق قانون اساسی روز جمعه تعطیل رسمی کشور است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896246

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند