Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی‌توجهی شهروندان به بهداشت عمومی با ریختن زباله خانگی در مسیر ورودی شهر یاسوج به یک معضل اساسی برای شهر یاسوج تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها در ورودی خود از سمت اصفهان در میان انبوهی از زباله های خانگی گرفتار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال تصاویری برای این پایگاه خبری از عدم توجه شهروندان به بهداشت عمومی در شرایط کرونایی گلایه کرد.

این شهروند یاسوجی با بیان اینکه ریختن زباله های خانگی در مسیر جاده اصلی شهر یاسوج باعث به وجود آمدن صحنه های زشتی در ورودی مرکز استان که لقب پایتخت طبیعت ایران را نیز یدک می کشد به وجود آورده است.

این شهروند هم استانی بیان داشت: این رفتارها که از برخی شهروندان رخ می دهد باعث می شود طبیعت دوستان شهر زیبای یاسوج را اندوهگین سازد و از سوی دیگر به یک معضل اساسی برای طبیعت منحصر به فرد اطراف شهر یاسوج  تبدیل شده است و زیبایی بصری این شهر از بین ببرد.

وی در پایان افزود: این رفتار در شرایطی که احتمال ورود سویه امیکرون ویروس کرونا در استان داغ است رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

گفتنی است این چندمین بار است که کنار پل هوایی جنب ساختمان اداری دانشگاه آزاد یاسوج بر روی جاده یاسوج-اصفهان با چنین صحنه‌های رو به رو هستیم که شاید یکی از دلایل اصلی آن نبود جایگاه ویژه زباله در این منطقه است و شهروندان مجبور به رهاسازی آن در یک نقطه می شوند.

 تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: سیدمحمد امین شیخ مندی فعال و دوستدار محیط زیست در اقدامی نمادین جهت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک،با شعار" سد مهاباد، سطل زباله نیست" قسمتی از حاشیه سد مهاباد را از وجود هرگونه زباله پاکسازی کرد.

فاروق سلیمانی گفت: هدف از این اقدام را جلب مشارکت‌های مردمی برای پاکیزه نگاه داشتن محیط ‌زیست و ترویج فرهنگ عمومی حفاظت از طبیعت عنوان کرد  و گفت: برای بهره مندی از طبیعت زیبا و سالم ،شهروندان باید طبیعت و تفرجگاهها را تمیز و پاکیزه نگه دارند .

دیگر خبرها

  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • آب گرفتگی معابر عمومی در روستای منصوریه دستگردان 
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • هوای زمین را داشته باشیم
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه