Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پنج نفر از اعضای باندی که به بهانه تشکیل شرکت‌های صوری ٧۵ میلیون یورو ارز دولتی دریافت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی در حاشیه برگزاری هفتمین مرحله از طرح کاشف روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این دوره از طرح ۶۲ باند سرقت منهدم، ۳۱۷ سارق دستگیر و ۲ هزار و ۳۷۲ فقره سرقت کشف شد که ۲۱۵ سارق دارای سابقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۴ باند سرقت به عنف، ۱۸ باند سرقت منزل و اماکن، ۱۷ باند سرقت خودرو، ۱۰ باند جعل و کلاهبرداری، سه باند قتل و سرقت مسلحانه منهدم و ۲۱ محکوم فراری نیز دستگیر شدند.

رحیمی گفت: ٣٠ دستگاه تریلر و کامیونت حامل کالای قاچاق توقیف و ۱۳۵ هزار انواع کالای قاچاق کشف نیز از قاچاقچیان کشف شد.

رییس پلیس پایتخت افزود: در هفتمین طرح کاشف پلیس تهران ۲۰ قاچاقچی دستگیر شدند که ارزش کالاهای مکشوفه از آنها ۷۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در این طرح ٢ هزار قلم انواع کالای احتکاری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان کشف شد، بیان کرد: ۶ نفر از افرادی که اقدام به فروش غیرقانونی ۲ هزار و ۵۰۰ متر زمین در منطقه شهران کرده بودند نیز دستگیر شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیر شدند باند سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،همانطور که می‌دانید راننده‌های فعال اسنپ اعتبار سهمیه سوخت دریافت می‌کنند. این اعتبار سهمیه از سوی نهادهای دولتی واریز می‌شود. اسنپ فقط اسامی رانندگان واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت و میزان پیمایش ماهانه آنها را در اختیار این نهادها قرار می‌دهد.شهروند خبرنگاری در پیامی خواستار دریافت این سهمیه شده است .

پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام .لعنت بر آمریکا. آقایان قیمت بنزین را گران کنید.و به اسنپ سهمیه بنزین چرا دولت ایران نمی‌دهد. آقایان تو را به قرآن بنزین را برای ماشین های شخصی گران کنید و به اسنپ وکامیونها چرا سهمیه بنزین نمیدهند

دیگر خبرها

  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت