Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سردار سید محمود میرفیضی در تشریح روند کشف ۱۳ میلیارد ریال میلگرد مسروقه، گفت: با اعلام شکایت یک شرکت عمرانی در خصوص سرقت ۸۰ تن میلگرد از محل پروژه در حال ساخت یک مرکز درمانی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارآگاهان در بازدید از محل سرقت و تحقیقات گسترده میدانی دریافتند که میلگرد‌ها از درب شرکت خارج نشده و احتمالا به وسیله سایر پیمانکاران مشغول کار در آن پروژه، در محل دیگری مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان ۴ نفر به عنوان متهم شناسایی و توقیف شدند و در نهایت مشخص شد میلگرد‌ها توسط یک شرکت پیمانکاری فعال در پروژه به صورت شبانه و به تدریج در طول یک سال از محل دپوی سرقت و به کار برده شده است.

فرمانده انتظامی استان قم  با اعلام اینکه کارشناسان ارزش میلگرد‌های مسروقه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: هر ۴ نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و برای آنان قرار قانونی مناسب صادر شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات